Hier tevreden huiswaarts gekeerd. 1b premie & ck. na heel wat rondjes gelopen te hebben toch en een extra jurylid (maar liefst 4!!) een tweede plaats. Wat had dat wat in haha
Leuk Aniek! Ik heb de mijne ook ingeschreven in de 20-jarige rubriek Vind het stiekem wel een beetje spannend...
Iedereen veel succes vandaag!!
Haha oh die spanning zit er bij mij ook al in hoor. Viel me in Hellendoorn wel op (tegen ), dat ze dat wat meer paard-achtige types meer waardeerden en dit is wel echt m'n pony-pony. Dus we gaan het zien. Hopelijk laat ze zich gewoon goed zien. Moet toch gewoon voor stamboekopname.
Monique van der meij was hier vanmiddag om Mowhawk TC op de gevoelige plaat vast te leggen, tevens is zij de nieuwe eigenaresse van dit hengstveulen. Dit veulen zal verschijnen 6 augustus op de keuring van Tolbert.
Kijk en geniet, ik heb het iig wel gedaan
Dit zijn een paar foto's ervan.
Mowhawk TC (05-03-2016) Hengstveulen Schimmel-Vos geboren v. Cadlanvalley Landlord m. Lakeway's Glorious Hazel *keur*
Eventjes een vraagje, onze merrie is als vos geboren, en is nu als tweejarige een donkere schimmel, nu zie ik steeds meer bruine haartjes door de vacht komen. Gisteren had ik het er zo over met mijn vader, en vroeg ik of ze nog vos kon worden, maar mijn vader dacht dus dat dat niet meer kon, omdat ze vos geboren is en nu op twee jarige leeftijd donkere schimmel. Mijn vraag is dus eigenlijk, kan een pony zoals deze, die vos geboren is en nu schimmel nog weer een vosje worden??
Ik heb een merrie die ook vos geboren is, is nu 7 jr en nog steeds een heel donkere schimmel. Met vosharen erdoor in sommige seizoenen. Haar fokkers hebben lang getwijfeld of ze vos of schimmel zou worden en staat als chestnut/grey in haar paspoort. Maar op een andere pagina van haar paspoort staat chestnut, dus vos. Was trouwens de merrie die we gister bij hadden.
De keuring in Sevenum is voorbij helaas niet gehaald waar we voor kwamen maar desal niet te min tevreden,2x 1B en geen CK voor mijn merrie (Ze was ingevallen en liet zich niet opperbest zien). Mijn veulen was stout,hahaha galopeerde de baan uit (sprong over de hekjes en weer terug) bleef liever niet bij mams maar werdt toch 2e geplaatst. Daarna werdt ik nog gevraagd of Lynn mee wilde doen aan bestgaande kleine maat...Ach ja gewoon proberen,Dea wordt er niet stommer van. Manlief als en idioot naar huis rijspullen en kleding halen...ik kwam mee uit de ring en had zegge en schrijve nog dik 10min om te vlechten knotten en zadelen,hop Lynn erop en de ring in... De andere kinderen dachten dat ze op een hengst zat...logisch met al dat gebrul van haar al schreeuwend om haar veulen. Maaaaar ik heb zo'n mooie foto's hiervan ,Lynn was super trots op Dea ookal werdt ze laatste geplaatst,Dea heeft dit nog nooit gedaan en heeft toch 5 prijzen gekregen dat is nog eens een instelling!
Mooie foto's hoor! En wat een dapper meiske op zo'n brullende merrie
elfje72
Geplaatst: 19-07-16 10:06
Hier geen keuringresultaten maar wedstrijdresultaten. Goldwin's Hoeve's Valerion met Marten Luiten Gronings Kampioen L2 dressuur. Goldwins Hoeve's Valentina met Marten Luiten Gronings Kampioen Z2 dressuur Marten Luiten met Goldwin's Hoeve's Movie Star staat reserve voor het EK pony's 2016! https://www.facebook.com/15131048089553 ... 604817508/