Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
amyz schreef:Mooie foto van Pascha idd! En wat waren die manen schitterend wit zeg! Was er zwaar van onder de indrukMoest zo grinniken om dat onverschillige hoofd van Pascha, Bis kan ook zo kijken
zitake schreef:maare, heeft ook zo weer zn voordelen, zo mijn 3jarige voor het eerst in het tuig gehad, bandje erachteraan, kar erachteraan en op buitenrit, dit allemaal op een half uur tijd. ongelooflijk die pony's hoe makkelijk ze zijn soms.
zitake schreef:Als er hier wat bijkomt dan wordt het denk ik ook een zwarte, heb een heel specifiek beeld van wat het moet zijn, nu nog vinden.
Voorlopig nog even niks erbij, nu al druk genoeg.
Iemand nog naar de keuring van de vriendenkring zaterdag?
Hier eentje mee.
T3mptati0n schreef:Jolin gaat goed met haar droes. Bult is nu 1,5 week open en er begint nu al een korst op te komen. Alleen de bult is nog niet helemaal weg? Mevrouw is wel helemaal zichzelf weer, en staat nog steeds apart, tot het gat dicht is.
Zie je dat het vanzelf goedkomt? Al lijkt het wel dat ze het flink te pakken heeft gehad!
Als er hier ooit 1 bijkomt, wordt dat denk ik ook een zwarte, met veel wit
patrick76 schreef:ach zoals Peter Goumans al eens zei, het gaat niet om de grofheid van de benen. Fijnere beentjes breken niet sneller dan grof beenwerk. Gaat om de evenredigheid.
zitake schreef:Zolang het maar in proportie is zeg ik altijd, maakt het weinig uit. Ik wil pony wel pony houden en daar mag ietsje meer bot opzitten. onder een brede kast horen geen dunne pootjes en omgekeerd onder een luxe pony geen trekpaardpoten, twee uitersten, maar je snapt wel wat ik bedoel.
regtur schreef:T3mptati0n schreef:Jolin gaat goed met haar droes. Bult is nu 1,5 week open en er begint nu al een korst op te komen. Alleen de bult is nog niet helemaal weg? Mevrouw is wel helemaal zichzelf weer, en staat nog steeds apart, tot het gat dicht is.
Zie je dat het vanzelf goedkomt? Al lijkt het wel dat ze het flink te pakken heeft gehad!
Als er hier ooit 1 bijkomt, wordt dat denk ik ook een zwarte, met veel wit
Wie weet wat je volgend jaar krijgt. WW geeft ook wel smoky ( en da;s bijna zwart) met veel wit. melanie5 van hier heeft er ooit 1 gehad van ons.Zullen we duimen?
Girlgamer schreef:Wij komen waarschijnlijk wel kijken in Wezep.
Temptation, wat een toestand met die droes. Ben blij dat ik het nog niet bij eigen pony's heb meegemaakt.