Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Kom op we gaan er weer tegnaan! Winniiee schreef:Kom op wij zijn welshpraat! En gaan gewoon lekker verder kletsen voor dat er weer ruzie ontstaat!
Winniiee schreef:Kom op wij zijn welshpraat! En gaan gewoon lekker verder kletsen voor dat er weer ruzie ontstaat!
L_ola schreef:Even mijn mening:
Mensen... Die gene die nu van alles voor het nieuwe topic willen doen zitten er net een maand bij..
ik vind dit echt niet kunnen hoor... Ik loop al welshpraten lang te zeuren dat ik dat ook wel eens zou willen doen.. Ik vind het raar...
Cynn_x schreef:L_ola schreef:Even mijn mening:
Mensen... Die gene die nu van alles voor het nieuwe topic willen doen zitten er net een maand bij..
ik vind dit echt niet kunnen hoor... Ik loop al welshpraten lang te zeuren dat ik dat ook wel eens zou willen doen.. Ik vind het raar...
AMEN!![]()
Ik had al wel foto's gestuurd omdat ik het maar in een oogopslag las, en ik dacht
dat Nyckle het al wist, maar nee dus. Dus bij deze trek ik ze in.![]()
Het is dat ik nog steeds vaak moe ben, en het te druk heb met school en thuisproblemen anders had ik het vorige topic al geopend,
maar ik wil zelf ook nog steeds heel graag, net als veel andere mensen hier die al veel langer in WP zitten!!!![]()
Dus ik vind dat die mensen (niet ik op dit moment, ben er gewoon te weinig vind ik) eerst mogen.
Cynn_x schreef:L_ola schreef:Even mijn mening:
AMEN!![]()
Ik had al wel foto's gestuurd omdat ik het maar in een oogopslag las, en ik dacht
dat Nyckle het al wist, maar nee dus. Dus bij deze trek ik ze in.![]()
Het is dat ik nog steeds vaak moe ben, en het te druk heb met school en thuisproblemen anders had ik het vorige topic al geopend,
maar ik wil zelf ook nog steeds heel graag, net als veel andere mensen hier die al veel langer in WP zitten!!!![]()
Dus ik vind dat die mensen (niet ik op dit moment, ben er gewoon te weinig vind ik) eerst mogen.
L_ola schreef:Dit topic duurt toch al best wel lang..?
Citaat:ok sory mensen, ik wist neit dat er al zolang mensen aan het wachten waren ofzo
en ik dacht, goh misschien kan ik ook nog nuttig zijn
Het spijt me..

Jullie verdienen het veel meer dan ik.
Cynn_x schreef:Nou, toch wel weinig hoor.. En ik ken onderhand maar de helft van de Wp'ers, omdat er zoveel nieuwe zijn.
Ik ken ze wel van Boktnamen, maar van sommige weet ik hun echte namen geen eens (meer), en wie ze precies zijn (karakter, verhaal, blah blah).
En ik wil ook helemaal geen ruzie maken ofzo, maar ik wou ook ff me mening kwijt enz.
Ik vind gewoon dat alle andere eerst mogen, lief natuurlijk dat als ik herstelt ben of zo danig, dat ik dan een nieuw topic mag openen,
maar gaan jullie eerst maar hoor!Jullie verdienen het veel meer dan ik.