Hahah jaaaaaaaaaaaaa zoals Fieke al zegt! Vertel zo het verhaal wel, ben natuurlijk té blij, maar ik verga van de dorstheid en ff wat eten en ff naam zoeken
Vorige week ofzo, was ik met floris bezig met wat grondwerk. Ik longeerde hem zonder touw, wat altijd super leuk is. Ik gebruik geen zweep. maar een touw, dat ik steeds achter zn kont gooi. Als ik bij z'n voorhand ga staan, en zeg keer, en het touw de andere kant op gooi, dan rent hij de andere kant op. Toen ik vond dat we wel weer klaar waren, liep ik weg en ging zitten drinken (het is nogal vermoeiend hoor), ik zat met mijn rug naar hem toe, en ineens hoor ik hem in mn nek hijgen. Ik sta zo op, loop een stukje, en hij loopt me zó ontzetten lief achterna. Ik liep over een balkje dat er nog lag, en hij volgd me gewoon. het is echt een hond. ik zei zo heel duidelijk 'blijf!' met mn hand omhoog. en een paar meter verderop ging ik op m'n kurken zitten, en heel lief vragen of hij kwam. Hij snapte het nog niet, maar uiteindelijk kwam hij wel, en toen ging het steeds sneller Nog even en ik zeg AF, en hij gaat op de grond liggen, hihi. Lief paardje is het ook he. Ik reed ook wel heel vaak zonder zadel, en alleen met een touwtje om zn nek.. buiten durf ik dat nog niet, maar in de bak wel .
Ik mis Caspertje zo.. Ik moet nog een hele week wachten, maar misschien zie ik hem dan nóg niet. godverdegodver.. die kk mensen ook, ik ben nog steeds boos op ze..
Normaal is het altijd zo druk.. Achja dan vertel ik mijn verhaal rustig maar! We kwamen daar aan, voor het hek stonden we, iedereen naar ons wijzen enzo maar het hek ging maar niet open. Uiteindelijk na een kwartier daar gestaan te hebben ging het hek open. Wij naar binnen en allemaal spaanse mensen spaans praten dus wij Bengo English? Kan je Spaaans is dat. En toen kwam er iemand aan die gebroken Spaans kon, en die gaf ons een uitgebreide rondleiding, die na de helft werd over genomen door een Spanjaard, dus wij op ons beste Spaans op het einde van de rondleiding uitleggen welke we leuk vonden enzo. En de prijzen.. En toen zag ik een heel leuk arabiertje staan in z'n stal. Die stond ook op de site en hij was wel heel erg mooi. Toen lieten ze 'm voor mij in de bak. Alleen het was een hele wilde hengst van 3 jaar oud en nog niet ingereden, niet waar ik voor kwam dus. Niet echt iets voor mij. Aan het begin van de rondleiding was ik al verliefd op ééntje, en aan het einde vertelde ik of die even in de bak kon. Geen probleem alleen hij stond niet in de stal, iemand ging hem berijden. Mooi, kon ik gelijk zijn gangen zien. Dat was allemaal heel mooi en was helemaal verliefd op hem. Hij luisterde goed naar zijn trainer. De trainer reed Spaans met hem, hoe je dat ook zegt, zoals op zo'n Spaanse rijschool zeg maar. Dus dat was wel heel mooi om te zien, echt een pluspuntje. Hij vertelde dat het een Ruin was, een Andalusier kruising Arabier. Ik was helemaal in de wolken. Hij was 3/4 jaar. Uiteindelijk mocht ik ook even op 'm rijden, en geweldig was dat! Ik had al meer dan een maand lang niet gereden, dus het voelde heerlijk aan. Uiteindelijk de deal gemaakt, over een maandje komt hij hierheen, zodat wij ondertussen ff het stalletje kunnen ofmaken in z'n weiland. En tussen die tijd mag ik dan langskomen om hem te rijden enzo. Stond wel wat geld tegenover, maar de deal is toch afgerond. Dus dalijk leveren we het geld af, en ga ik ff met 'm kroellen, en hopenlijk als de camera het doet foto's maken. Ik heb heel veel foto's op mijn mobieltje, maar moeten we eerst nog een manier zien te vinden om ze errop te zetten.