Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Welshfanatic schreef:Heb trouwens ook SPW gedaan, half jaartje. Niv. 2/3 (twijfelgeval)
Eefke85 schreef:Citaat:heb net gister mn verslag ervoor afgemaakt
zin om er nog een te doen?
Welshfanatic schreef:Heb trouwens ook SPW gedaan, half jaartje. Niv. 2/3 (twijfelgeval). Geen f*ck aanKleuterschool, haha.
Noetanchamon schreef:Bejaardenhuis in, mensen met overgewicht hun billen poetsen bedoel je
Welshfanatic schreef:Mjah, ik doe het niet weer. Op gegeven moment zaten we gewoon te knutselen... Sorry, daar pas ik voor
thinkaboutit schreef:ik denk dat het scheelt dat ik volwassen opleiding doe, dat is wel anders.
maar ja, als spw'er verwachten ze natuurlijk ook dat je iets of wat creatief bent...
Welshfanatic schreef:Noetanchamon schreef:Bejaardenhuis in, mensen met overgewicht hun billen poetsen bedoel je
Ook gedaan, ook niks voor mij
Ben je 16 moet je stervende mensen wassen etc.
Eefke85 schreef:niet knutselen, tekenen alleen maar tot nu toe. Krassen en dan kijken wat je erin ziet...... ik heb een muis, zag er niks anders in.
Doe je SPW3 voor volwassenen ga je een beetje een muis zitten tekenen en kleuren..... met kaas en taart eromheen omdat het nog wat meer opgevuld moet........
thinkaboutit schreef:ja, het is pittig om stervende mensen te begeleiden.
Noetanchamon schreef:Visualiseren, geweldig joh, doen ze dat in de SPW 3
Noetanchamon schreef:thinkaboutit schreef:ik denk dat het scheelt dat ik volwassen opleiding doe, dat is wel anders.
maar ja, als spw'er verwachten ze natuurlijk ook dat je iets of wat creatief bent...
Volwassenopleiding, is er dan ook een minderjarigen opleiding ofzo?? 16+ ofzo![]()
En als SPW 4 heb je toch veel meer kans op kader en management banen?
Eefke85 schreef:niet knutselen, tekenen alleen maar tot nu toe. Krassen en dan kijken wat je erin ziet...... ik heb een muis, zag er niks anders in.
Doe je SPW3 voor volwassenen ga je een beetje een muis zitten tekenen en kleuren..... met kaas en taart eromheen omdat het nog wat meer opgevuld moet........
Het scheelt wel dat die lessen gezellig zijn omdat we over vanalles en nogwat kunnen kletsen met elkaar hihi
Welshfanatic schreef:Ik ga er vandoor voor vanavond, beetje op tijd in bed liggen. Tot morgen.