Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
toptoys schreef:Ja, maar een bak van 17x40 rijdt toch minder. Ik heb dan liever 20x37. 17 mt is zo smal.
toptoys schreef:Klopt, maar die strook is 60 meter, voor de bak is nu ook een paddock van 15x20 en daarvoor een parkeer ruimte van 5x20.
Snap je ?
toptoys schreef:Youngster, is dat oefenen? Kijk, dat is dus een kind waar een uit knop op zit!
youngster schreef:toptoys schreef:Youngster, is dat oefenen? Kijk, dat is dus een kind waar een uit knop op zit!
Ja je klikt gewoon het schermpje weg
toptoys schreef:Tja, zolang je geen foto plaatst, moet ik je haar kleur raden. En misschien kom je blond over..![]()
Yorrie schreef:Tada, vol in actie: http://www.stalvughterheide.nl/Gala6.jpg
Yorrie schreef:Pff... Zwaar hoor, zo'n klein meisje... Je schrikt je toch ook helemaal suf als ouders lijkt me... Brr... Hopen dat het aan die beesten ligt dan inderdaad. Dan kunnen die moven en is het probleem hopelijk opgelost. Sterkte in ieder geval!
madrieka schreef:Yorrie schreef:Pff... Zwaar hoor, zo'n klein meisje... Je schrikt je toch ook helemaal suf als ouders lijkt me... Brr... Hopen dat het aan die beesten ligt dan inderdaad. Dan kunnen die moven en is het probleem hopelijk opgelost. Sterkte in ieder geval!
Ik geloof dat ze al een enkeltje dierenwinkel hebben gekregen...
Voor de ouders is het idd erg schrikken ze zijn allebei(mama an mama)tis de zus van mijn mannetje en die is getrouwd met een vrouw...de kinderen zijn van die vrouw en van een onbekende donor...dus eigenlijk geen familie maar opa (de vader van mijn mannetje)is totaal over zijn toeren
kopenhagen schreef:balen yvonne, sterkte!!