soms valt het wel mee maar als alles er ''buiten'' ligt is het echt eng
hahaha Ruth dat vinden wij heeelemaal niet erg!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

wtf, en toen had ik hem een tijdje uit gedaan en toen moest ik hem zelf weer doorprikken en hij was al een beetje dichtgegroeid, en ik voelde echt die pijn echt heel raar.
En toen had ik hem erin gedaan, nou dat staafje - het leek meer op een ijzerdraadje zo dun was het - was echt superlang dus het prikte elke keer in m'n mond, en op een gegeven moment had ik hem doormidden gebeten en ging die er telkens uit, en blabla
echt heel raar
Rebeccaa schreef:fudgie schreef:morgen krijgen wij zo'n nieuwe meester ik hoop dat ie een beetje aardig is
vorige keer hadden wij zo'n stom iemand en daarvoor hadden we een homo! en die was ook niet aardig
Wat is er mis met homo's?
het leek zo echt...
ik rook geen eens

. Als ik me goed voel droom ik heel helder, kan ik het ook nog herinneren. Als ik me heel moe oid voel, dan krijg ik hele wazige dingen. Van alles door elkaar heen.
in allemaal kleuren enzo, was best wel mooi maar even later schrok ik ervan en had ik spijt, dus toen ik wakker werd gelijk even m'n armen checken
dat zou ik dus in het echt nooit doen. Heb die droom meerdere keren gehad