Yorrie schreef:Ik weet het... Bij jullie is het áltijd minimaal een 1,5 graad warmer.
Als je de verwarming wat hoger zet, dan is het inderdaad altijd minimaal 1,5 graden warer.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Yorrie schreef:Ik weet het... Bij jullie is het áltijd minimaal een 1,5 graad warmer.
Yorrie schreef:PeeWij schreef:Je kent mijn motto. Negeren bij negatief gedrag werkt het beste! Ze moeten altijd eerst het lijstje invullen, anders
Precies Peter, met jou kan ik praten!
(En dat zegt degene die zelf ook zo nieuw als wat is...)
Sjoert schreef:Yorrie schreef:Ik weet het... Bij jullie is het áltijd minimaal een 1,5 graad warmer.
Als je de verwarming wat hoger zet, dan is het inderdaad altijd minimaal 1,5 graden warer.
vanda's schreef:Een Fries trots op Brabant?! Jaaaaja
[/quote]
thinkaboutit schreef:[
heee regientje, jij ook hier?? gezellig!!

. Dat was het enigste stuk van 20x40, als de bomen gekapt werden.....Dus nu zitten we precies op de wind, één grote vlakte hier.... toptoys schreef:Dat we dit huis kochten, stond er een windsingel omheen. Maar die bomen stonden precies waar ik de bak wilde hebben. Dat was het enigste stuk van 20x40, als de bomen gekapt werden.....Dus nu zitten we precies op de wind, één grote vlakte hier....
Niet zo slim ook heh?
Yorrie schreef:Wat loopt iedereen toch te pedersuikeren met dat quote-knopje joh?!? Ist nou écht zo ingewikkeld?!
Yorrie schreef:toptoys schreef:Dat we dit huis kochten, stond er een windsingel omheen. Maar die bomen stonden precies waar ik de bak wilde hebben. Dat was het enigste stuk van 20x40, als de bomen gekapt werden.....Dus nu zitten we precies op de wind, één grote vlakte hier....
Oh, oh, oh...Niet zo slim ook heh?
youngster schreef:Yorrie schreef:Wat loopt iedereen toch te pedersuikeren met dat quote-knopje joh?!? Ist nou écht zo ingewikkeld?!
schrijf jij nu in censuur?
! Ach,het waait hier bijna nooit
En dat zegt iemand die bijna IN de Noordzee woont! Haha... toptoys schreef:Maar het scheelt wel 180 m2.... kijk, als je grond genoeg heb, is het niks. Voor ons een hele boel! Ach,het waait hier bijna nooit