haha.
DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAG
Loveyooou. <3
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Rebeccaa schreef:ik haal eerder een 4.7 denk ik
haha.
DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAG![]()
Loveyooou. <3

xManon_ schreef:Nou Taan ik sla dat kapsalonnetje over, want ik ben vegetarisch. xD
Leuk wintersport! MAAR NIET IN/ROND 16-22 AUGUSTUS.
Was om 10.10 uit!
Maar moest tot 12.10 wachten op mn "scheikundepartners" en toen hebben we tot 15.10 practicum enzo lopen doen.
nou dan doe je zonder shoarma
mag je wel kaas? En ik ga ook echt op wintersport midden in de zomer XD__Anouk schreef:Tania: Haha, hoe oud is je ex?6?
laatst gingen hij en z'n vrienden die dingen ook meenemen naar de kroeg, gingen ze daar zitten ruilen
.

(mag ik je fudg noemen?
Dat vind ik cool.
) 

kom ik weer terug. Zegt mijn vader, ja Boris gaat weg. Heeft hij hem voor een halfjaar weggegeven aan Boris zijn verzorgertje
die komt nu bij onze buren te staan, want dat meisje krijgt (eindelijk) haar eigen pony!! maar omdat ze even de tijd moeten nemen om de geschikte te vinden kan ze zolang Boris als haar eigen pony beschouwen
ze wou boris al kopen maar ze is nu al bijna te groot voor hem
vind het in ieder geval wel leuk voor haar!! en het zal voor boris ook wel leuk zijn, vooral omdat ik er niet meer op kan 
m'n broertje spaart ze niet echt maar vind ze wel leuk, maar hij maakt die pakjes open, kijkt welke het zijn en daarna pleurt ie ze ergens neer en kijkt er niet meer naar om. Hij heeft dus ook niet zo'n boek.xManon_ schreef:HAHAHAAH GEHAKTBAL.
En die frikandel op de grond, daar moet ik dan vervolgens aan denken.
Het leek net op een uhm... dinges Bolivia schreef:Ik droomde vanacht dat ik in elkaar werd geslagen door mijn Latijn lerares. Ben ook met een paar blauwe plekken wakker geworden en heb enorme last van mn rug.
Dat kon er ook nog wel even bij vandaag

Zag er zo eng uit, op z'n rug lag die en heel z'n nek open en baaah. Ik dacht van huh wat is dat nou, dus ik had hem iets te goed bekeken zeg maar...
zal d'r wel raar uit hebben gezien.