amber_pepsy schreef:hallo demens!
ook hoi!
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
amber_pepsy schreef:hallo demens!
amber_pepsy schreef:ponyta schreef:whahha .. maar uhh heb mijn pony gelongeert! .. gewoon alleen in stap! om haar een beetje rustig te kijgen, omdat mijn pony een echt hitepetit is! en dat is ook gelukt! gelukkig! morgen ga ik ook even longeren, na de meting! even tot rust te komen, en dan maak ik nog even foto's!
welke meting??? die ene van uhh welshpraat? en als het niet zo is welke dan?
ponyta schreef:whahha .. maar uhh heb mijn pony gelongeert! .. gewoon alleen in stap! om haar een beetje rustig te kijgen, omdat mijn pony een echt hitepetit is! en dat is ook gelukt! gelukkig! morgen ga ik ook even longeren, na de meting! even tot rust te komen, en dan maak ik nog even foto's!
amber_pepsy schreef:ik ging vandaag even op de fiets en pepsy mee! en toen liet ik haar los! en ze liep gewoon braaf achter mij aan! dus de trug weg had ik het halster touw er afgedaan, en liep ze gewoon achter mij aan! "niet op de weg hoor" gewoon van begint van het wijland tot eind van het wijland! ik moest mijn vader wat zeggen! dus nam ik pepsy mee!
ponyta schreef:amber_pepsy schreef:ik ging vandaag even op de fiets en pepsy mee! en toen liet ik haar los! en ze liep gewoon braaf achter mij aan! dus de trug weg had ik het halster touw er afgedaan, en liep ze gewoon achter mij aan! "niet op de weg hoor" gewoon van begint van het wijland tot eind van het wijland! ik moest mijn vader wat zeggen! dus nam ik pepsy mee!
tja ik dacht al ohh op de weg! maar zal die je wel aardig vinden.... maar dat doet mijn pony ook wel hoor!
maar ik heb hem zo afgericht!. als ze moet blijven staan .. en ik zeg haar dat doet ze dat ook ook al komt er een pony aan of iets! of als ze achter mij aan moet lopen doet ze dat ook gewoon!
amber_pepsy schreef:ohh hoe heb je dat gedaan dan dat africhten?
amber_pepsy schreef:zullen wij ook een meting van het achterhoek doen?
ponyta schreef:amber_pepsy schreef:zullen wij ook een meting van het achterhoek doen?
is goed joh .. maak jij een topic?
ponyta schreef:amber_pepsy schreef:ohh hoe heb je dat gedaan dan dat africhten?
uhh lang verhaal!
amber_pepsy schreef:of stuur mij een pm!
amber_pepsy schreef:amber_pepsy schreef:ohh hoe heb je dat gedaan dan dat africhten?
uhh lang verhaal!
ponyta schreef:amber_pepsy schreef:of stuur mij een pm!
nee doe ik niet! .. zoekk maar even op internet site's en dan kan je ook wel kijken hoe hun het doen!
amber_pepsy schreef:ik lees het de volgende keer wel waar ik moet kijken! groetjes ik ga hou van jullie wil jullie nooi meer kwijt! doei kis kis kis kis!!!!