Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Dyonne schreef:Ben jij lid van het stamboek?
En staat de pony op jou naam?
Mocht je aan een keuring van de NWPCS willen meedoen is dit van belang namelijk.
cappelstud schreef:Een klacht bij de Europese Commissie en daarbij behorend proces kost géééééééééén cent. Momenteel is er een klacht in behandeling bij de EC tegen een bepaald stamboek (geen welsh) in België en die klacht wordt serieus en dringend opgevolgd door de EC.
cappelstud schreef:Je hebt inderdaad gelijk met dit standpunt. Mocht je meer gegevens willen over de EC kwestie, dan mag u mij gerust contacteren.
regtur schreef:cappelstud schreef:Je hebt inderdaad gelijk met dit standpunt. Mocht je meer gegevens willen over de EC kwestie, dan mag u mij gerust contacteren.
Ik begrijp voorgaande kwestie niet helemaal. Mij werd altijd verteld dat het moederstamboek geen dieren accepteerde die aan deze kant vanhet water geboren worden, tenzij tegen betaling van boete.
Maar bij het NWPCS kun je toch gewoon met een UK geboren pony meedoen aan een keuring en wordt deze , mits premiewaardig, ook opgenomen in het stamboek?