Echt sterkte met je vriendin Bar

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Hitime schreef:Goeienaav'
Ben nèt klaar met eten
_Barbara_ schreef:Kan ik hier heel ff iets kwijt ?![]()
Ik zat gisteren op msn met een hele goede vriendin van mij, Laura.
Haar moeder is 2,5 jaar overleden .. Daar heb ik al veel moeite mee gehad en zij natuurlijk ook.
En gisteren zij ze dat haar vader dus in het ziekenhuis lag, vanwege wss bloedarmoede..
Nu kwam ik vandaag de les binnen, bij haar mentor. En ik zag al dat hij niet happy was. Toen ging ie vertellen waarom ie iets later was: Het kwam er dus op neer dat zijn 'mentorleerling' naa rhem toewas gekomen en verteld had wat er 2,5 jaar geleden is gebeurt en dat haar vader nu ook kanker heeft en nog maar een paar weken te leven heeft. Ik wist al dat t over Laura ging, dus ik zat echt met tranen in mn ogen.. daarna moes tik huilen en hij vroeg of het ging en ik haar dus kende, beetje gepraat enzo.
Toen kwam jamie, zon mislukt poedersuiker uit mijn klas. Zegt ze": ,Het komt wel goed.'
Ikke; Hoe kan het nou gvd goedkomen ?!?!?
Ooh echt jonge, poedersuiker.![]()
WiskyBokjes schreef:Mijn ouders willen niet meer met mij op vakantie
__Anouk schreef:Heey iedereen! Lang niet gezien ;'(
Is er nog iets gebeurd dat ik moet lezen, anders moet ik zoveel lezen....(ben heel lui, ja k weet 't)
Marije:
Barbara: Heel veel sterkte.....
Ik had vandaag voor de helft een rotdag....;'(
Vandaag is mijn opa 2 jaar dood, dus ik was vandaag niet blij....
Ik was op school en wat bleek er in de pauze gebeurt te zijn:
Iemand heeft een kettinkje met het as van haar opa in een hartje.(even wat makkelijker: kettinkje met hartje eraan, in hartje as van opa)
Een jongen uit mijn klas heeft dat kettinkje kapot gerukt, ik dacht eerst dat het as eruit was, maar dat was gelukkig niet....
Ik nog verdrietiger.... echt een rotdag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik wil wel foto's zien als jullie zoveel te showen hebben!
Kelly007, ben je nieuw?
__Anouk schreef:Thanks!
Hoi trouwens!