Wat betreft te dik zijn, ik vind dat er zowiezo een verschil is tussen sectie a en b, bij b valt het best mee.
Hier dit Weekend rustig pony weekendje thuis. Beetje wassen en veulentje mak maken

En vooral zelf uitpuffen.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Stippies schreef:Hallo allemaal,
Ik wil me graag aanmelden voor dit topic. Ik ben een fan van appaloosa's, maar gebruik welsh bloed om meer verfijning en beweging te krijgen. Ook heb ik een zwarte Welsh a voor de wagen waar ik fanatiek mee men. Morgen gaan we met 2 Welsh Partbreds naar de keuring in Hellendoorn. Het is voor mij de eerste keer op een Welsh keuring. Ik ga wel elk jaar naar de NAS keuringen.
Ik heb gekeken bij de Welsh keuring in Exloo om te zien wat er anders gedaan wordt qua voorbrengen, zodat ik enigszins weet wat er verwacht wordt morgen.
Ik ben erg benieuwd. Ivm stamboekopname moeten we er om 8 uur zijn, echter we zijn zo goed als laatste aan bod wat de keuring betreft, dus het wordt een lange dag. Gelukkig lijkt het weer goed te zijn morgen in vergelijking met vandaag, is dat een zeer aangename bijkomstigheid![]()
Mocht er morgen nog iemand van jullie aanwezig zijn in het wit en mij willen helpen, dan heel graag natuurlijk
Chantalll schreef:Cemlys, Rondo's Cerutti de 3 jarige B kampioen van Flier
[ [url=m/NcXMOm.jpg]Afbeelding[/url] ]
Denk dat er in combi met Vanety TC een zeer leuk exemplaar uit gaat komen.
Ik wil me graag aanmelden voor dit topic. Ik ben een fan van appaloosa's, maar gebruik welsh bloed om meer verfijning en beweging te krijgen. Ook heb ik een zwarte Welsh a voor de wagen waar ik fanatiek mee men. Morgen gaan we met 2 Welsh Partbreds naar de keuring in Hellendoorn. Het is voor mij de eerste keer op een Welsh keuring. Ik ga wel elk jaar naar de NAS keuringen.
Ik heb gekeken bij de Welsh keuring in Exloo om te zien wat er anders gedaan wordt qua voorbrengen, zodat ik enigszins weet wat er verwacht wordt morgen.
Ik ben erg benieuwd. Ivm stamboekopname moeten we er om 8 uur zijn, echter we zijn zo goed als laatste aan bod wat de keuring betreft, dus het wordt een lange dag. Gelukkig lijkt het weer goed te zijn morgen in vergelijking met vandaag, is dat een zeer aangename bijkomstigheid![]()
Mocht er morgen nog iemand van jullie aanwezig zijn in het wit en mij willen helpen, dan heel graag natuurlijk
Chantalll schreef:Pien: Wat is de reden dat je nu wel helemaal weg van der bent ? Haha.
Denk volgend gewoon mijn achtertuin kwa keuring Pien, Tolbert. 10 minuten rijden en heb daar altijd boxen.
regtur schreef:Ervaringen met "MIJN WELSH"?
Ik wil een pony opgeven voor de keuring, heb dat ruim een week geleden gemeld. Zij staat echter nog niet op naam, dus per omgaande alle gevraagde gegevens doorgemaild, maar ze staat er nog steeds niet bij. Nu heb ik nog een week om op te geven, en heb de verzekering gekregen dat de pony er op tijd bij zou staan. Ik snap dat het op zo'n stamboekkantoor om meer gaat dan mijn pony, maar waarom kost het mij 2 minuten om iets te regelen en kost dat een professional 2 weken? Zij heeft nu 3 keer een mail van mij moeten beantwoorden, in die tijd kun je toch ook gegevens van een pony invoeren?
Ik word niet zenuwachtig ofzo, wilde het showen graag voorzichtig weer oppakken en denk: anders maar niet.
Wat zijn jullie ervaringen met Mijn Welsh? Staat natuurlijk nog in de kinderschoenen....
Dyonne schreef:Toevallig laatst in gekeken. Vroeg me wel af hoe ik mijn Engelse merrie daar op zou moeten geven. Want die staat er natuurlijk niet tussen. Alleen mijn ruin en mijn overleden merrie.
Al is dat voorlopig niet aan de orde, want ze is nu wel in redelijke conditie, maar ik houd haar lekker thuis.