Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
toptoys schreef:Yorick, eigenlijk kunnen we alleen op zondag. Dus graag op zondag!
Welshfanatic schreef:Volgens mij benk ziek aan het worden...
Griepje ofzo
Loop met keelpijn, neus begint weird te doen, spierpijn, slap, net hartkloppingen en een misselijk gevoel... BAH! Geen zin in eigenlijk
Sundancer schreef:Goedenavond dames en heren!
toptoys schreef:Yorick, zondag 12 nov hebben we niks, 3,10 dec zijn ook vrij. De andere zondagen dit jaar hebben we concoursen.
toptoys schreef:Ja, ze worden er niet knapper op met die vacht. Ze lopen gewoon op het land....
Dan haal ik ze naar stal een paar dagen van te voren. Even opknappen/wassen enzo... Ik dacht zelf om Hero, Dawn, Afke, Jerusha, Romy en Heidie mee te nemen. Hoewel Romy en Heidie hun manen eraf hebben geschuurd van de zomer en nu dus stekels hebben.....
yorick schreef:toptoys schreef:Ja, ze worden er niet knapper op met die vacht. Ze lopen gewoon op het land....
Dan haal ik ze naar stal een paar dagen van te voren. Even opknappen/wassen enzo... Ik dacht zelf om Hero, Dawn, Afke, Jerusha, Romy en Heidie mee te nemen. Hoewel Romy en Heidie hun manen eraf hebben geschuurd van de zomer en nu dus stekels hebben.....
We kijken ff wat het weer doet,en anders doen we het sowiezo in de zomer nog een keer.Altijd leuk.