Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
keresa schreef:dames en heren
ik ga ten bedde
welterusten allemaal
toptoys schreef:Goede avond![]()
Zo, ben weer bij met het administrative gedeelte.........wat heb ik er een hekel aan!
Maar ja, het hoort er bij.
toptoys schreef:Goede avond![]()
Zo, ben weer bij met het administrative gedeelte.........wat heb ik er een hekel aan!
Maar ja, het hoort er bij.
Welshfanatic schreef:Owjah vervelend van die uren.
Ik kreeg vandaag weer een papier in mn handen gedrukt dat ik de week voor de vakantie te weinig uren had gemaakt (22 klokuren MOET je hebben), was niet de enige dus werd ff nagegaan of het wel klopte. Nou niet dus! Vergeten ze de 'vrije' maandag erbij op te tellen... Stelletje ******Dus als het goed is niet weer zo'n papiertje, nog 1 en ik sta op de gang
*oehhh*
toptoys schreef:Yorick, het maakt me niet zo veel uit wanneer. Alleen als je ook zwemfoto's wilt.....is dat nu wel heel koud. Het moet wel een beetje een mooie dag zijn, nu kan je niet eens rechtop blijven staan op het strand. De pony's zitten al wel wat dik in het haar.....Als je het dit jaar wilt doen, moeten we niet te lang wachten. Anders zien ze er niet meer uit
![]()
Westernfreak, het bijhouden van me administratie probeer ik wel altijd, lukt bijna nooit