Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
zitake schreef:Dyonne schreef:Zitake ,ik ben ook op de CK. Al weet ik niet of ik jou pony's zo herken.
En ik wil in elk geval de Cobs zien natuurlijk.
nummer 39 en nog een 3jarige
Dyonne schreef:Ik zie ook wel graag wat lengte in het lijf hoor. Maar nu heb ik zelf een lange merrie en maak daarom bewust een keuze om er een kortere hengst op te zetten.
Dus viel het mij bij deze op.
uryanne schreef:Leuke hengst die Arwr. Iets meer diepte ben ik wel met zitake eens.
Wat ik ook een hele mooie hengst vond is High Chapparals Timber. Heb hem gezien bij de gebr. Poortier als (ik geloof) 23 jarige. De stal uit en gaan als de brandweer. Super bewegen en ook kwa voorkomen heel mooi, voor zijn leeftijd.
Daar kunnen vele 3- jarige goedgekeurde hengsten een voorbeeld aan nemen. Sommige hengsten zijn op stand best mooi maar wanneer ze gaan draven komen ze met de achterhoeven nog geen 10 cm. van de grond af.
Ben trouwens gister bij een kennis gaan kijken bij een nakomeling van Dyfed Solar. Kan iemand mij verder helpen met zijn afstamming? Kan er niets over vinden.
zitake schreef:Dyonne schreef:Ik zie ook wel graag wat lengte in het lijf hoor. Maar nu heb ik zelf een lange merrie en maak daarom bewust een keuze om er een kortere hengst op te zetten.
Dus viel het mij bij deze op.
Te lang is niet goed, maar te kort ook niet, probeer maar eens een zadel te vinden voor een erg korte rug.
uryanne schreef:Leuke hengst die Arwr. Iets meer diepte ben ik wel met zitake eens.
Wat ik ook een hele mooie hengst vond is High Chapparals Timber. Heb hem gezien bij de gebr. Poortier als (ik geloof) 23 jarige. De stal uit en gaan als de brandweer. Super bewegen en ook kwa voorkomen heel mooi, voor zijn leeftijd.
Daar kunnen vele 3- jarige goedgekeurde hengsten een voorbeeld aan nemen. Sommige hengsten zijn op stand best mooi maar wanneer ze gaan draven komen ze met de achterhoeven nog geen 10 cm. van de grond af.
Ben trouwens gister bij een kennis gaan kijken bij een nakomeling van Dyfed Solar. Kan iemand mij verder helpen met zijn afstamming? Kan er niets over vinden.