[HK]We houden 't nog niet voor gezien, hier is WP10!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

xManon_

Re: [HK]We houden 't nog niet voor gezien, hier is WP10!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 19:48

Zucht.
Ik moet ook echt even mijn verhaal kwijt.

Vanochtend met CKV moest ik samen met een vriendin (die niet bij mij in de klas zit) een presentatie doen over een gebouw. Nou dus wij dat gedaan, begint die docent het allemaal af te kraken. En zegt ze tegen die vriendin, dat ze als ze haar was het nog een keer alleen over zou doen in dr eigen klas! Dus ik naar dr toe; Dus ze kan beter zonder mij, ik verpest het alleen maar?! Want ze zat sowieso al dat wat zij vertelde beter was blabla. Nou ik was echt boos! Ik heb dr gister heel veel tijd in gestoken, en die vriendin minder, maar dat doet er even niet toe, maar dan krijg je dit. Alsof ik één of ander mongool ben die niks kan. Nou sorry hoor maar ik zit toch in 5vwo, lijkt me dan toch wel dat ik niet écht achterlijk ben. Ik zeg niet dat ik het met 10en haal enzo, maar ik ben wel tot 5 gekomen.
Maar dan zegt dat mens dat ze het niet zo bedoelde blabla en ondertussen gaat ze weer opnoemen wat ik allemaal fout deed en dat het gewoon echt niet goed was blabla. Maar alle presentaties zat ze af te kraken, niks was goed! Ik kan me dr zo kwaad over maken. Op dat moment had ik ook heel veel moeite om mn tranen binnen te houden, en nu ik dit aan het typen ben ook weer. Het gaat sowieso niet zo goed op school, ik zit niet zo lekker in mn vel, het lukt allemaal niet zo. Mijn klas is niet zo leuk, ik ken daar niemand.. dus ik zit als ik les heb met mijn klas altijd alleen. (en dat is bij nederlands, engels.. de algemene vakken. En dus ook CKV.) En bluh ik heb het gewoon even helemaal gehad en ik moest het even kwijt. Bah waarom moeten mensen je zo de grond intrappen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 19:52

Aaah, balen Manon! Echt vervelend als iemand je zo gaat afkraken.. Nagelbijten / Gniffelen
En al helemaal als je er veel tijd in hebt gestoken!
*Knuffel voor Manon Lovers *

xManon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 19:56

Dankje Ruth Lovers

En overigens kwam dr nog iets bij.
Er was een mailtje van de informatica docent, over dat we als afronding van de opdracht even een website en powerpoint moesten maken. En dat ze klachten had gekregen over groepjes waarin mensen ongeoorloofd afwezig waren. En ik weet maar al te goed bij wie dat vandaan komt en over wie het gaat. Misselijk

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 19:58

Ging dat over jou dan? Scheve mond

xManon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 20:01

Nou héel toevallig had ik vorige week het derde uur informatica.
En het tweede uur scheikunde practicum, en we waren nog niet klaar met de proef en je mocht het derde uur doorgaan. Degene waarmee ik samenwerkte had een tussenuur, dus besloot ik ook maar te blijven en informatica te skippen. (Ik zuig in SK en Informatica vind ik een nutteloos rotvak) En toen begon een van mijn 'groepsgenoten' te zeuren dat ik uit het groepje was gezet bladiebla. (dat had ik verteld toch toen Ruth?)
Nou nu mag je drie keer raden bij wie het vandaan komt. Nors opkijken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 20:02

Oja, het begint al te dagen. Jeeetje.. Nagelbijten / Gniffelen
(Kinderachtig..)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 20:07

Vandaag liep ik langs .. Schijnheilig en hij keek me aan, zat een beetje heel leuk te glimlachen.
Daar kan ik echt niet tegen hè. Net een goudvis, alles wat hij doet is lief terug lachen, wat heb ik daar aan? Clown

xManon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 20:08

Ja waarom pakt 'ie je niet gewoon vol op je bek? xD

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 20:10

Precies! Huilen van het lachen
Ik ga 'm niet slaan hoor. Denk ik. Huilen van het lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 20:19

Dromen
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 12-11-08 20:30, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 20:22

Manon Ach gut
wat een gezeik zeg, leraren horen je toch juist áan te moedigen voor schoolwerk? Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 20:23

Ja, zou je denken hè Rolleyes

Ik moet 2 uur nakomen.

nathalieeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 20:50

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 20:51

Even kijken Lachen

Rosje_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 21:04

xManon_ schreef:
Zucht.

Vanochtend met CKV moest ik samen met een vriendin (die niet bij mij in de klas zit) een presentatie doen over een gebouw. Nou dus wij dat gedaan, begint die docent het allemaal af te kraken. En zegt ze tegen die vriendin, dat ze als ze haar was het nog een keer alleen over zou doen in dr eigen klas! Dus ik naar dr toe; Dus ze kan beter zonder mij, ik verpest het alleen maar?! Want ze zat sowieso al dat wat zij vertelde beter was blabla. Nou ik was echt boos! Ik heb dr gister heel veel tijd in gestoken, en die vriendin minder, maar dat doet er even niet toe, maar dan krijg je dit. Alsof ik één of ander mongool ben die niks kan. Nou sorry hoor maar ik zit toch in 5vwo, lijkt me dan toch wel dat ik niet écht achterlijk ben. Ik zeg niet dat ik het met 10en haal enzo, maar ik ben wel tot 5 gekomen.
Maar dan zegt dat mens dat ze het niet zo bedoelde blabla en ondertussen gaat ze weer opnoemen wat ik allemaal fout deed en dat het gewoon echt niet goed was blabla. Maar alle presentaties zat ze af te kraken, niks was goed! Ik kan me dr zo kwaad over maken. Op dat moment had ik ook heel veel moeite om mn tranen binnen te houden, en nu ik dit aan het typen ben ook weer. Het gaat sowieso niet zo goed op school, ik zit niet zo lekker in mn vel, het lukt allemaal niet zo. Mijn klas is niet zo leuk, ik ken daar niemand.. dus ik zit als ik les heb met mijn klas altijd alleen. (en dat is bij nederlands, engels.. de algemene vakken. En dus ook CKV.) En bluh ik heb het gewoon even helemaal gehad en ik moest het even kwijt. Bah waarom moeten mensen je zo de grond intrappen.

Zij is het niet waard, en jij bent super. Onthoud dat! Ach gut

Vanny_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 21:19

Manon: Wat belachelijk van CKV & informatica Boos! helemaal als je er zoveel moeite in heb gestoken! Snap dat je er echt ff klaar mee bent.
Ach gut

Yucome

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 21:21

xManon_ schreef:
Hmm vervelende situatie Emmie..
Hoelang geleden was het?

Hij zegt nu al 3 dagen niets meer tegen me ( negeert me) Verdrietig

Edit; krijg net een smsje van mijn vriendin hij had aan haar gevraagt of ik hem haatte? Hmm, miss denkt hij dat ik boos op hem ben Koe Vork
Laatst bijgewerkt door Yucome op 12-11-08 21:22, in het totaal 1 keer bewerkt

Yucome

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 21:22

xManon_ schreef:
Zucht.

Tjezus zeg, leraren Nagelbijten / Gniffelen

bietjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 21:39

YEAH, WE MOGEN NOG 2 JAAR OP ONZE MANEGE BLIJVEN!!

nathalieeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 21:43

bietjuhh schreef:
YEAH, WE MOGEN NOG 2 JAAR OP ONZE MANEGE BLIJVEN!!

Vertel! Heb ik iets gemist?

xManon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 21:51

Heeft je vriendin gezegd dat het niet zo is?
Of ga je nu naar hem toe en zeggen dat je hem niet haat? *LOL* (in tegendeel.. xD )

En school... Ik heb net gedoucht en ik moet zeggen dat het best lekker is om ff gewoon nergens aan te denken. En het gaat nu wel weer. Lachen Daarstraks was ik echt boos. Maar ik ga mn tijd er gewoon niet aan verspillen, volgende keer met een CKV presentatie zal ik laten zien hoe een echt slechte presentatie eruit ziet!

En nu ga ik weer het blok kijken Tong uitsteken Kusje

Yucome

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 21:56

Mijn vriendin zei alleen nee en morgen ga ik hem uitlaggen en zeggen dat ik hem natuurlijk niet haat Clown En dan hebben we meteen een tussenuur en normaal zat ik altijd met tussenuren naast hem maar ik weet niet of ik dat nu wel moet doen Clown

bente_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 22:03

haha. ik was bij silly aan het kyken. komt ik weeer zijn 2 vriendinnen van mij bij ons Lachen
zou wouden nog even kyken hoe het ging Ach gut
heb net dus zo'n capsule ofzoo gehad?
eeerste geoefend met een pinda Clown
gister wou het dus echt niet! . ik kreeg het echt niet erdooor. nuging het wat sneller.
morgen is het dus zover..
ben best wel zenuwachting en vind het ook wel eng.
maar ik hoop datze me beter makenn Lachen
wil niet nog langer wachten Huilen
maaar als ik onder narcose moet moet dat ja met zo;n prik ?
oooh daar ben ik zoooo bang vooor Verdrietig

majaa. vandaag had ik een 8.4 of een pw natuur en zorg Haha!

L_ola

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-08 13:29

Ik heb besloten dat ik weer wat meer in dit topic ga posten.. Lachen

Ik zit trouwens nog op school, inval uur.. En dadelijk nog een, en dan ben ik uit.
Strax lekker op Lys rijden. Lachen

bente_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-08 13:40

hmmm ben er al weeer
kheb nu antibiotica ofzoiets gekregen.
alles moet eerst tot rust komen ofzooo.
mijn tandvlees is erg opgezet en mijn tanden zijn naar boven gedrukt.
daarom zijn ze ook los.
over een week moet ik terug komen.
en gaan we bespreken wat en moet gebeuren
en welke behandeling voor de dan volgende keer volgens mij.
nu kunnen ze niet goed zeggen wat er is omdat alles is opgezet

maar het moet naar een paar dagen eigenlijk de pijn weg zijn

hoef niet meer naarschool vandaaag Pling
morgen eerste 2 uur volgens mij ook niett Lachen
omdat we dan gym hebben.
stel je voor dat ik donderse klap op mijn kaak krijgg Nors opkijken