Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Golan schreef:haha, zie je het al voor je, een lopende sprongGolan vind springen heeeeel leuk, alleen hij word en wel moe en na een tijdje een beetje slordig van... dan gaat ie er wel (snel) overheen, maar tilt ie z'n benen niet meer op
WiskyBokjes schreef:Pff voor de sprong heb ik juist helemaal géén controle meer over wisky..
Wil rustig aan komen rijden gaat die steeds harder tot in galop en soms komt ze niet uit dus struikelt ze half
Winniiee schreef:WiskyBokjes schreef:Pff voor de sprong heb ik juist helemaal géén controle meer over wisky..
Wil rustig aan komen rijden gaat die steeds harder tot in galop en soms komt ze niet uit dus struikelt ze half
Had ik dus ook met vorige pony
WiskyBokjes schreef:Pff voor de sprong heb ik juist helemaal géén controle meer over wisky..
Citaat:ja maar dan weet ik dus niet wat ik moet doen
Winniiee schreef:Ik ging eerst eens balkjesdraven en toen ikke er naar toe rijden en toen sprong ze of het een sprong van een meter was haha!!!!!!! ikke beina ernaast
Hitime schreef:Golan schreef:haha, zie je het al voor je, een lopende sprongGolan vind springen heeeeel leuk, alleen hij word en wel moe en na een tijdje een beetje slordig van... dan gaat ie er wel (snel) overheen, maar tilt ie z'n benen niet meer op
Kuzco doet dat soms ook uit enthousiasme niet. Er keihard met de oren naar voren overheen springen, en dan vergeten dat je dat ene achterbeen óók nog moest optillen!
Golan schreef:Hitime schreef:Kuzco doet dat soms ook uit enthousiasme niet. Er keihard met de oren naar voren overheen springen, en dan vergeten dat je dat ene achterbeen óók nog moest optillen!
precies wat golan ook doetWelsh cob he...
Winniiee schreef:ten eerste koel in je hoofd blijven! Gewoon niet over die sprong nadenken! Ook niet naar die sprong toe gaan rijden zoals mij lesgeefster zegt :die komt vanzelf bij jou! Vooral niet in de mond gaan hangen dan worden ze alleen maar sterker en willen ze harder. Vraag eerst reactie voordat je gaat springen veel schakelen zodat ze makkelijk onder de man word en fijn in de hand. Pas als ze goed aanvoelt gaan springen!
L_ola schreef:Citaat:ja maar dan weet ik dus niet wat ik moet doen
Terugnemen al voor de hindernis, een beetje laag rijdne met hoofd wil ook wel eens lukken.
Nyckle schreef:Ik heb een nieuwe frontriem