Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
vivana schreef:pien26 schreef:Nee, deze is niet drachtig.
Persoonlijk zat ik aan 1500/2000 te denken. .
Als je er al 2000,00 voor wilt geven is dat toch zeker mooi betaald...
Hoe oud is ze eigenlijk?
Naath86 schreef:Pien, kan je niet nu een bod doen van 2000,-? Of wil je gewoon wachten tot volgend jaar?
absque_dubio: Gefeliciteerd! Heb je een foto van het veulen? Ga je er ook mee naar de keuring dit jaar?
Ik heb gisteravond nog weer met mijn pony wedstrijd gehad en weer een winstpunt erbij! Maakt de teller M2+3!
lailapri schreef:Mijn probleem? Ik ben die pony liever kwijt dan rijk. Heb ooit zelf zo een karaktertje gehad maar je moet overal rekening mee houden. Toen ik ernaar vroeg schrok ik me rot de prijs. Die gaat dus nooit weg. Die gekken die komen niet zomaar vanzelf lijkt mij?
Sowieso vind ik prijzen een raar iets. Ik verkoop hele lieve vriendelijke merrie maar ben altijd eerlijk. En ja elk paard heeft wel iets negatiefs. Dus omdat ik eerlijk ben en mensen weten wat ze daadwerkelijk kopen moet dat altijd voor een koopje. Deze merrie was al een koopje en dan moet er nog een vijfde vanaf. En meerdere kopers doen dat na alles uitgehoord te hebben. Mensen betalen blijkbaar liever veel te veel voor een pony die enkel door verkoop praatjes fantastisch gemaakt is. ZE laten zich liever oplichten? Ik verkoop ook liever de grens over je zegt prijs en als die realistisch is, is pony verkocht. Die mensen zijn ook blij als je eerlijk bent.