T3mptati0n schreef:Vanmiddag rond een uur of 3 is de bult ein-de-lijk geknapttemp is tot nu toe nog niet hoger geweest als 39,3, laatste paar dagen zat ze continu rond de 38. Nu mag het herstellen beginnen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
T3mptati0n schreef:@vivana, ik ben ook enorm opgelucht, zij ook overduidelijk. Ze at weer goed, zei staleigenaresse.
Hoe is het met je veulen? Wonden genezen goed?
Melanie5 schreef:Wij zijn gisteren avond terug gekomen uit Wales. Ik was er nog nooit geweest, maar wat een ongelofflijk mooi gebied is dat zeg! Ik wil daar echt wonen. Maar dat kan alleen als ik de loterij eerst win haha
zitake schreef:En welke jaarling is het geworden? Qua afstamming ddan?
@melanie: huizenprijzen vallen wel mee, maar het leven in engeland is een stuk duurder, weet niet hoe het met wales zelf is... maar als ik dat van collega's hoor. Werk vinden zou voor mij op zich geen probleem zijn, hebben ze zat daar, maar of ik het nu direct zou willen. Paar jaar terug de knoop doorgehakt tussen engeland en nederland en het is nederland geworden. Maar vind engeland nog steeds heel veel charme hebben.
lievenr schreef:zitake schreef:En welke jaarling is het geworden? Qua afstamming ddan?
@melanie: huizenprijzen vallen wel mee, maar het leven in engeland is een stuk duurder, weet niet hoe het met wales zelf is... maar als ik dat van collega's hoor. Werk vinden zou voor mij op zich geen probleem zijn, hebben ze zat daar, maar of ik het nu direct zou willen. Paar jaar terug de knoop doorgehakt tussen engeland en nederland en het is nederland geworden. Maar vind engeland nog steeds heel veel charme hebben.
het is een sektie A geworden en een schimmel, de vader is kai midas en de moeder is een voorlopige keur merrie. de afstamming van de moeder kan ik je morgen zeggen, want heb boekje momenteel niet bij me