Heey heb ff een probleempje, ofja probleempje k weet niet wat ik moet doen xD : Ik zit bij een jongn in de klas en die is heel aardig enzo en ik ging er eigenijk heel veel mee om, nou we maakte ook opmerkingen naar elkaar op zon manier vna je ik vind je heel erg leuk maar we doen ff grappige opmerken maken zal ik maar zeggen zoals: ik: heb je het zo warm dat je uit het raam moet hangen? hij: ja ik krijg bijna geen lucht meer ik: arme jongen hij: eigenlijk heb ik mondopmond beademing nodig enz. en nou dacht ik dus dat het eigenlijk wel serieus was, want de laatste tijd gaan we steeds meer met elkaar om enja nu had ik hem gevraagt of hij een keer af wilde spreken enzoo maar hij zou ff nadenken en wou toch niet en vanaf toen heeft hij eigenlijk niet meer tegen mij gepraat enzoo Maar ik wil eigenlijk wel gewoon het contact houden dan maar op de vriendschappelijke manier maar wat moet ik nou tegen hem zeggen ozoo?? Sorry beetje dom xD Maarja wou het ff vragen
ahh dat is wel minder van hem. Hij had het niet zo moeten laten merken dan of zie ik dat verkeerd? Nja in iedergeval moet je gewoon eerlijk tegen hem zijn denk ik. Dat waardeert hij het meest . Al is dat misschien beetje lastig.
Balen Emmie, jammer dattie die opmerking dan zo maakte. Ik zou gewoon een keertje vragen waarom hij niet gewoon normaal kan doen, hij hoeft zich nu niet eens anders te gaan gedragen omdat jij 'm leuk vind ofzo vind ik.
Jaa, maar volgens mij schaamt hij zich ook voor zijn vrienden dan ofzo ik weet het niet Want zijn vrienden pesten hem er wel mee zal ik maar zeggen bijv. hij kwam met een vriend langs mijn huis gefiets en normaal zegt hij altijd heel blij hoi enzo en nu zij die vriend zo kijk wie daar staat en hij zei niets tegen mij... Maarja, ik ga morgen wel ff met hem praten
emmie wel raar hoor.. maarjaa jongens blijven rare wezens anders moet je gewoon tegen hem zegge vn; jaa ik heb het gevoelt dat je me negeert? hoezo doe je dat? (of iets in die trans)