Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Hitime schreef:Ik heb z'n 06 ofzo niet, alleen maar z'n msnadres, en uiteráárd issie niet online ofzo.
WiskyBokjes schreef:Gaat die alleen niet wat te snel?
L_ola schreef:Hitime schreef:Ik heb z'n 06 ofzo niet, alleen maar z'n msnadres, en uiteráárd issie niet online ofzo.
Hij zal vast wel ooit online komen hoor!
Vanny_ schreef:WiskyBokjes schreef:Gaat die alleen niet wat te snel?
Dat is toch juist goedze heeft nog wel controle over haar, en neemt de sprongen en bochten goed. Als je heel snel gaat, en je hebt niets over je paard meer te zeggen bij springen dan gaan de sprongen vaak ook niet zo goed...
Winniiee schreef:Op zich maakt de snelheid niet zo veel uit maar als je net wat langzamer op de sprong af gaat wordt het natuurlijk wel wat makkelijker.
Als je je paard goed onder controle hebt en als hij goed reageert op jou maakt het niet uit.
Golan schreef:Heeft ie geen hyves? kun je hem krabbelen
L_ola schreef:Winniiee schreef:Op zich maakt de snelheid niet zo veel uit maar als je net wat langzamer op de sprong af gaat wordt het natuurlijk wel wat makkelijker.
Als je je paard goed onder controle hebt en als hij goed reageert op jou maakt het niet uit.
Vaak kan dat je toch vies tegen vallen. Op een gegeven moment als je hoger gaat, komt het niet goed meet uit met afzetten, en gaat het paard te snel om zijn achterbenen nog op tijd omhoog te kunnen werpen.. *-)
Winniiee schreef:Maar nu heb ik een pony waarbij je net een tikkeltje meer moet gassen omdat ze er anders niet over heen gaat
Vanny_ schreef:Winniiee schreef:Maar nu heb ik een pony waarbij je net een tikkeltje meer moet gassen omdat ze er anders niet over heen gaat
Ja dat is ook zo bij Bandit, want dan denkt hij dat ik niet zeker ben van de sprong ofzo en dan weigert ie.
Vanny_ schreef:uhm waarom zou die je voor de gein blokken. Weet hij trouwens dat je hem leuk vindt ?
Kelly007 schreef:@Hitime : dan stuur je hem toch gewoon een mailtje of e-card op zijn e-mail.
dan krijgt ie het zowiezo toe.
Golan schreef:Heeft ie geen hyves? kun je hem krabbelen
Golan schreef:Ja had ik ook bij mijn vorige pony, als ik gewoon rustig de sprong wou nemen (ietsje inhouden) was hij het vertrouwen kwijt en dan wijgerde die.