Ik wou enkel even melden dat ik er morgen de hele dag niet aanwezig ben. Dan werk ik de hele dag met me moeder op de Hippiade in Ermelo, en ik ben dan ook jarig. Dit zal heeeel leuk gaan worden. Waarschijnlijk gaan ze me door de luidsprekers omroepen enz. En dan zie ik Jossie boy weer, en Hansie boy,, en allerlei andere collega's van mij en me moeder, wordt weer een leuke dag dus !
Mijn echte voornaam is: Esmée Ik woon in (woonplaats of evt. provincie): Spanje, Alicante Daar woon ik met: Moeder & stiefvader die om de week komt Ik ben zoveel jaar oud: 13 jaartjes oud of jong Ik heb wel/geen relatie: Geeeeeeeeeeeeeen Indien wel: de persoon waarmee ik een relatie heb zit wel/niet op bokt, onder de naam: Indien student: ik studeer: Ik (onze stal) heeft het volgende aantal pony’s: De pony’s zijn van de volgende sectie(‘s): Ik heb zelf geen Welshpony, maar mijn band met de Welsh is: Ik was vroeger altijd helemaal gek op ze, nog steeds hoor, maar voor mij blijft het leukste ras toch een anda , maar er gezellig over meekletsen kan altijd, want ik ben toch altijd hyper. Ik fok onder de stalnaam: Nieeeeeeeeeeeeuts Verder heb ik de volgende huisdieren: hond, hond, hond Dit ben ik (foto): Kijk maar in mijn profiel
Ik wil nog vertellen dat: Ik morgen naar een anda ga kijken bij en fokker. Whiee i'm so happy! Morgen vertel ik het wel uitgebreid hoe het was.