Denk
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Denk

shannen6 schreef:We zouden als we een beetje doorpraten dit topic toch nog wel optijd vol kunnen krijgen?![]()
Denk
![]()
Hitime schreef:Terug lezen is verplicht hè..
! Silfanoo schreef:shannen6 schreef:We zouden als we een beetje doorpraten dit topic toch nog wel optijd vol kunnen krijgen?![]()
Denk
![]()
denk niet sooo snel..
Maar voor de goeie hoop
maar vindt het ook niet leuk als iemand niet reageert op iets waar je helemaal een verhaal voor hebt zitten typen... shannen6 schreef:We zouden als we een beetje doorpraten dit topic toch nog wel optijd vol kunnen krijgen?![]()
Denk
![]()
Maar voor de goeie hoop
[/quote]
Golan is idd een ruin

Vanny_ schreef:Ik lees wel altijd alles terug, ben niet wijsmaar vindt het ook niet leuk als iemand niet reageert op iets waar je helemaal een verhaal voor hebt zitten typen...

ikenpaardjes schreef:shannen6 schreef:We zouden als we een beetje doorpraten dit topic toch nog wel optijd vol kunnen krijgen?![]()
Denk
![]()
denk niet sooo snel..
Maar voor de goeie hoop
[/quote]
[/quote]
Ik heb nieuwe foto's van Winston
Ook welkom aan degene die nieuw zijn!

shannen6 schreef:Weetje! Echt stom, we hebben morgen hw vrij gaat er zo`n man van nederlands toch nog hw opgeven!!! Echt k*t

Sunrise19 schreef:Zo was ik weerIk heb nieuwe foto's van Winston
Ook welkom aan degene die nieuw zijn!
[/quote]
Silfanoo schreef:shannen6 schreef:Weetje! Echt stom, we hebben morgen hw vrij gaat er zo`n man van nederlands toch nog hw opgeven!!! Echt k*t
Ik moet alleen een boekverslag maken waar ik geen zin in heb..
En ik niet eens snap wat ik precies moet doen
!
en 2 herkansingen leren... word gek.
! 
marijkje1990 schreef:Veel foto's plaatsen ,ik moet mijn verzorgpaardjes nog showen of niet ? Want ik geloof niet dat iedereen in de profielen snuffeld?
Vooral die 3jarige in de brand.. Nog zo jong.. & de rest is natuurlijk ook heel erg!