Cemlys schreef:Ziet er goed uit!
Hoe bedoel je Hoe ze met je rubriek omgingen?
Dankje

Nou op het laatste moment lieten ze weten dat we naar binnen gingen terwijl dit dus al lang duidelijk was bij de organisatie (het was echt heel slecht weer en ik was door en door nat)
nou toen moesten we zelf nog uit vinden hoe en waar we de binnen bak in konden (ik kom nooit op deze locatie)
eenmaal in de baan begon mijn rubriek gelijk en tijdens dat ik aan het rijden was werden er tafels in de bak gezet en gesleept met dozen en bekers en dergelijke (zeer storend) gelukkig reageerde pony er niet op.
toen was ik klaar bespreken met de jury en ja niemand had een lintje of iets dergelijks ik rijd normaal deze rubriek niet dus ik wist niet wat ik moest verwachten
(hier heb ik nog zeker 5 minuten op moeten wachten!)
toen kreeg ik eindelijk een lintje en mocht ik gelijk de baan uit zonder even om te roepen of iets dergelijks of een applaus.
overigens bij het nummers op halen werd me ook verteld dat het niet veel voorstelt een gebruiksrubriek.
Ja sorry ik heb wel 2 dagen aan tijd erin gestopt en doe ook mijn best om alles netjes en leuk te doen dan verwacht ik dat ook wel een beetje terug van een organisatie.
Ik vond alles een beetje rommelig en chaotische.