Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
xManon_ schreef:Omg Taan dat is wel erg onvolwassen zeg
Want het gaat om die van 18 toch?
Mijn god xD
En jij met je kapsalon hahaha, dat eet je voor mijn gevoel elke week
AnneMaaike17 schreef:ik volg het allemaal niet hier, het gaat over alles en niks volgens mij (A) in ieder geval alles gaat door elkaar.
Ik ga dus maar vertellen wat ik vorige week (niet) heb gedaanzoals jullie allemaal waarschijnlijk al weten moeten de alle paarden en pony's vanaf 1 juli 2009 een inlegvel medische behandelingen in het paspoort hebben. Ik vorige week voor al mijn paarden zo'n ding aangevraagd, maar met mijn domme kop die van onze kleine pony vergeten
dus vandaag toch maar even gedaan. nu zullen jullie je wel afvragen, waarom verteld ze dit?? zo'n inlegvel kost € 7,50 (gemiddeld) als je hem voor 1 juli a.s. nog niet hebt aangevraagd zul je een nieuw paspoort aan moeten vragen wat uiteraard nog veel meer gaat kosten
(misschien handig voor de mensen die dit nog niet weten) btw. paspoorten die na 2004 zijn uitgegeven hebben standaard zo'n inlegvel!
voor de welshpony's kun je het in ieder geval hier aanvragen: http://www.nwpcs.nl/veelGesteldeVragen/#1054 en dan op inlegvel medische behandelingen klikken, daar moet je weer op "hier treft u het inlegvel aan" klikken vervolgens moet je die uitprinten en opsturen naar het aangegeven adres
als je een ander ras paard hebt moet je even kijken waar hij ingeschreven staat en dan op de desbetreffende site gaan kijken of even bellen, dan kunnen zij je verder helpen![]()
had niks te vertellen dus dan moet je wat he![]()
Ben verder blij dat ik welkom ben