Melanie, heb je meer foto's van Cadan?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
zitake schreef:Heeft ze nou al een veulen van snaffles of is dat pas volgend jaar?
cuneracobs schreef:zo eerst maar is even bijlezen, gister terug gekomen van een super int show in builth .
jaarling hengst kwam 5e in een mooie rubriek van 24 dus was super. met de winaar van de rwas achter zich.
hij vertrekt in oktober naar zijn nieuwe eigenaresse in noorwegen en zal na een jaar weer terug komen en hier ter dekking komen in Nederland
vivana schreef:Hier een kleine tegenvaller...de wond die het allermooiste "genezen" is LV boven is vandaag opengescheurt...pffffff (snee is zo'n 4cm lang en een cm diep........
De genezing té snel gegaan???? Dat denk ik.
Melanie5 schreef:vivana schreef:Hier een kleine tegenvaller...de wond die het allermooiste "genezen" is LV boven is vandaag opengescheurt...pffffff (snee is zo'n 4cm lang en een cm diep........
De genezing té snel gegaan???? Dat denk ik.
Dat is een flinke stap terug Vivana. Heeft ze misschien een rare beweging gemaakt? Wat soms ook gebeurt, is dat het erg gaat jeuken als het geneest. Misschien heeft ze er zelf aangezeten?
vivana schreef:Melanie5 schreef:Dat is een flinke stap terug Vivana. Heeft ze misschien een rare beweging gemaakt? Wat soms ook gebeurt, is dat het erg gaat jeuken als het geneest. Misschien heeft ze er zelf aangezeten?
Waarschijnlijk is het gebeurt toen ze idd van stal mee moest naar de wasplaats,ze bokt dan altijd even rond buiten....
Melanie5 schreef:Dat is goed nieuws Vivana! Dat brutale merk ik ook bij die van mij. Eigen schuld, wantt omdat ik hem zo zielig vind, laat ik ook meer toe.