Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
madrieka schreef:Hey ,
was ik ook weer.......alles goed hier?
yorick schreef:PeeWij schreef:Ja ik ben daar toe bevoegd! Daarnaast waait het daar ook nog eens altijd gruwelijk hard!
Was geen vakantie, maar sinterklaasavond in Grun! Ook even in Winsum geweest. Mooie hengsten gezien!
Was je een weekje te laat daar,want vorige week liep King daar ook nog.
Welshfanatic schreef:madrieka schreef:Hey ,
was ik ook weer.......alles goed hier?
Hier goed!
Hoe ist nu met jou dan? Btje vol te houden?
PeeWij schreef:Hoi Yvonne! Gaat het een beetje!
PeeWij schreef:Ene Grote roze wolk, Ja dan moet je naar Pearl! Als je er maar baat bij hebt, dat is het belangrijkste!
Welshfanatic schreef:Yvonne, wat is dat voor programma? Is daar ook iets op internet over te vinden? (even voor een vriend van de fam. hier die ook MS heeft.)
PeeWij schreef:Tolbrug, geweldig revalidatie centrum. Daar heeft Eveline 4 maanden gerevalideerd. Onder welke arts ga je daar aan de gang?
PeeWij schreef:Veel succes. Eefje had toen een heel zwaar programma, die heeft er in het begin moeilijk mee gehad. Maar ja ze moest opnieuw leren lopen na een zwaar auto ongeluk!
Welshfanatic schreef:Lijkt me wel zwaar jah. Vriend van de familie was zo een op de andere dag verlamd door MS. Uiteindelijk loopt hij nu wel weer en niet echt hoeven revalideren, maar het kan zomaar zijn dat het wel moet.
Welshfanatic schreef:Nee, zal je vertellen dat dat zo ineens was. Klinkt ook niet logisch maar is toch zo. Niet bij iedereen gaat het hetzelde. Misschien waren er wel al symptomen dat het zou komen, maar daar heeft hij dan niet op gereageerd en wij niks van gemerkt.
PeeWij schreef:Wel een geweldige grope enthousiaste therapeuten daar! En er is altijd wel een ernstiger geval daar! Geweldig leuk zwembad en sportzaal.
Met regelmaat met Eefje haar oefeningen meegedaan!