Dat setje heb ik wel vaker gezien!Maar ik wou het bijna kopen..En toen zag ik een ander leuk setje en toen had ik doe maar genomen
Winnie; Bij Divoza, ze hebben er ook allemaal andere dingen van zoals peesjes & strijklappen, bandages, poetsspullen echt zo schattig. Maar bij Van Rijs en andere winkels hebben ze deze ook. Alleen bij sommige winkels hadden ze het halster niet.
Als ik de loterij win ga ik als eerst 10000 setjes kopen En later andere dingen Ik vind setjes zo vet he!
als ik de loterij win ga ik als eerste een super deluxe mooi paard kopen Dan ga ik ook 100000 setjes kopen en zadel en hoofdstel
gaat er iemand zaterdag naar een shetlander evelement?ik heb geen iedee waar het is maar ik moet daar heen voor t werk haha
_R_G_ schreef:gaat er iemand zaterdag naar een shetlander evelement?ik heb geen iedee waar het is maar ik moet daar heen voor t werk haha Ik iig niet!Maar wat moet je doen dan?
Oo dat is well heel leuk volgens mij!Heeft het shetlander stamboek geen website? Daar staan iig denk ik wel de evenementen op!
Haha Vandaag met widner hier op bokt naar bliksem geweest, en ja hoor, ik heb de wilde hengst getemd..! viewtopic.php?f=145&t=803391&hilit=