Die 20 jarige gewoon meenemen naar de keuring, super leuke ervaring en je hebt niets te verliezen toch?
Jenny welke pony's ben je van plan mee te nemen?
Heteren ga ik sowieso kijken heb ik deze week besloten.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
juval schreef:wij gaan dus volgende week naar Utrecht, voor ons de eerste keer. Hoe en wanneer wordt het programma bekend?
Ik heb een mooi leren voorbrenghalstertje op de kop getikt, maar nu las ik hier dat ik beter een wit halster kan gebruiken??
en ik hoorde iets over mascara rond de ogen... is dat gewone mensenmascara?
inowa schreef:Ken je die witte camping touwtjes? Waar je de tent enzo mee vastzet (de dikkere versie) die zijn wel fijn om mee bij te zetten.
absque_dubio schreef:Bedankt! Ik longeer meestal met een longeerhulp hoor, nu voor de eerste keer weer longeren even zonder iets. Zoek nog fijne touwtjes om met longeersingel te longeren, iemand tips?
En zoals in m'n onderschrift te zien is rijd ik tussen de paarden met m'n pony. Zijn januari/februari voor het eerst Z gestart. Hadden gelijk winstpunt en eerste prijs, daarna gestopt ivm dikke buik. Ik hoop het binnenseizoen weer verder te gaan in het Z.
Ik weet dat er hier nog een aantal zijn met welshjes actief in de sport. Oa Lisan met haar welshjes en kinderen erop, super schattig.