Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
T3mptati0n schreef:Jolinda heeft droes, helaas. Bult is zo groot als een leeg wcrolletje, ook zo lang trouwens. Ziet er erg vreemd uit. Ook heeft ze nu weer beetje neusuitvloeiing, en staat ze nog steeds zo dom met gestrekte nek. Nu afwachten tot de bult doorbreekt![]()
Wou dat ik iets voor dr kon doen, maar ze is zó ongelovelijk koppig...
T3mptati0n schreef:Wat is het beste om nu te doen dan? Gewoon buiten laten lopen en niet mee bemoeien of op stal zetten en behandelen met trekzalf en als de bult doorgebroken is schoonmaken iedere keer? Lees op internet verschillende dingen dan wat ik hier in de omgeving hoor. Ze is niet benauwd, ja gister iets, stalhoudster zei het vandaag ook maar net had ze nergens last van. Ze eet ook wel, maar de bult is zo groot als 2 tennisballen naast elkaar, en zakt steeds verder naar beneden richting onderkant hals? Heb het nog nooit meegemaakt maar vind het er best eng en zielig uitzien!
Mooie schimmel jenny! wat is het er voor 1?
T3mptati0n schreef:Het probleem is gewoon dat mevrouw zich niet laat pakken, en wil haar niet 24/7 op stal hebben in deze toestand......... Wil haar best gaan behandelen met trekzalf, maar wil niet iedere dag het gevecht met alle paarden naar binnen en jolinda naar stal jagen. Vandaar mijn vraag