[HK] Welshpraters: We're still in love with each other!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Cynn
Fotograaf

Re: [HK8] Welshpraters: We're still in love with each other!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-08 15:28

Hahaha ROFL

L_ola

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-08 15:28

En weeegschaal? Tong uitsteken

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-08 15:29

Maar ik moet echt gaan.. anders ga ik mijn toetsweek echt verknallen.. Nagelbijten / Gniffelen Kusje

I'll be back later Doei!

Silfanoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-08 15:29

Cynn_x schreef:
Silfanoo schreef:
DE STIER: (dat ben ik)
De Stier heeft een evenwichtig karakter: hij is niet snel boos en aandacht en liefde worden door hem gemakkelijk gegeven en ontvangen. Hij is vrij meegaand. Willen mensen daarvan misbruik maken, dan hebben ze een probleem: als hij eenmaal boos is dan gaat dat niet zomaar weer over. In een dergelijke boze bui zegt of doet hij soms dingen waar hij later spijt van kan krijgen.

Hij is zeer gesteld op gemak en comfort. Hij ontspant het liefst in een omgeving, waarin hij van alle gemakken voorzien is. Als het aan hem zou liggen dan vermijdt hij moeilijke en/of spannende situaties. Hij moet zichzelf soms dwingen de meest noodzakelijke dingen te doen.

In zijn werk is hij geduldig en rustig. Hij gaat vaak langzaam te werk. Het is voor hem van belang dat alle feiten boven tafel komen. Hij is een doorzetter: hoe lang het ook duurt, hij zal de resultaten krijgen die hij wil.

Maar sommige dingen kloppen niet

Jammer, die van mij klopt echt helemaal Bloos!

dat stukje wat ik dikgedrukt heb gemaakt klopt niet.. Als iets een paar keer niet lukt heb ik geen zin meer te gaan om door te gaan... behalve met paarden enzo. Daar ben ik wel een doorzetter! Ja En met paarden ben ik ook langzaam te werk, ik doe alles omstebeurten Ja
Dus met paarden klopt het wel, maar met de rest van de dingen niet..

Silfanoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-08 15:30

De Weegschaal is een warm en gevoelig persoon, die de beschikking heeft over een sterke wilskracht. Voor hem is gezelschap van anderen belangrijk. Buiten "de groep" vallen is een verschrikking voor hem. Hij zal over het algemeen vrij ver gaan in zijn inspanning om erbij te horen.

Voor hem zijn harmonie en rust kenmerken van een goede relatie. Hij heeft oog voor schoonheid en verhoudingen en hij houdt van mooie zaken: mensen, dingen, kunst en cultuur. Lelijkheid - of dit nu uiterlijk is of innerlijk - roept bij hem afkeer op. Dit teken heeft echter ook een andere kant: sommige mensen hebben juist een hang naar het opzoeken van confrontaties en competities, zowel in spelvorm als in het dagelijks leven.

Hij is sterk in het helder weergeven van een probleem en de meerdere kanten hiervan. Dit maakt hem zeer geschikt als bemiddelaar of adviseur. Vraag echter niet aan hem om snel een beslissing te nemen: juist doordat hij alle kanten van een zaak ziet, wil hij deze rustig door kunnen denken voordat hij een beslissing neemt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-08 15:30

Cynn_x schreef:
Hahaha ROFL

Vooral op internet ben ik nogal aanwezig.. ROFL

Daag Kusje

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-08 15:31

Mijn weekhoroscoop:

Hoewel je het druk hebt, heb je de neiging achterover te leunen om heerlijk te gaan zitten luieren. Het is echter een zeer belangrijke periode, waarin je nieuwe gebieden moet ontdekken. Je hebt een enorm creatief vermogen en je kunt juist nu dingen tot stand brengen, die voorheen de grootste moeite kostten.
Het is daardoor nu dé tijd om financiële zaken te regelen. Je wilt misschien jouw huis verfraaien en het is mogelijk dat je hier veel geld aan gaat uitgeven. Prima!
Maar laat je niet blind maken voor enkele zeer reële kansen op mentale groei. Gebruik deze periode dan ook om een dieper inzicht in de innerlijke mens te krijgen en . . . ga weer eens echt aan het werk.

L_ola

Klopt heel goed!!

Anoniem

Wie moet 'r ook z'n weekhoroscoop? Huilen van het lachen

Silfanoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-08 15:32

RUTH IKKE! Stier!

Silfanoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-08 15:32

bah het sneeuwt hier weer..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-08 15:33

Iemand probeert je vast te leggen, maar dat is onbegonnen werk met de Stier. Je zult als een glad stuk zeep voortdurend uit zijn handen glippen en dat maakt een partner, zowel zakelijk als privé niet vrolijker. Hij wordt er onrustig van. Hij zou echter moeten weten dat je niet vast te leggen bent.
Op je werk zit je met een aantal mensen volledig op één lijn. Je ziet dan ook het belang van de groep boven jouw eigen doel. In de tweede helft van de week kun je wat problemen krijgen, maar wel heel kleine, doordat de emoties je soms even te veel worden. Dat is hooguit onhandig, maar diegenen, die zich daaraan storen, komen vanzelf een keer aan de beurt. Je stapt er dan ook gemakkelijk overheen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-08 15:35

Hier schijnt de zon Schijnheilig Haha!

Ik ben ervandoor, doeg allemaal Doei, doei Lovers

Silfanoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-08 15:35

Hitime schreef:
Iemand probeert je vast te leggen, maar dat is onbegonnen werk met de Stier. Je zult als een glad stuk zeep voortdurend uit zijn handen glippen en dat maakt een partner, zowel zakelijk als privé niet vrolijker. Hij wordt er onrustig van. Hij zou echter moeten weten dat je niet vast te leggen bent.
Op je werk zit je met een aantal mensen volledig op één lijn. Je ziet dan ook het belang van de groep boven jouw eigen doel. In de tweede helft van de week kun je wat problemen krijgen, maar wel heel kleine, doordat de emoties je soms even te veel worden. Dat is hooguit onhandig, maar diegenen, die zich daaraan storen, komen vanzelf een keer aan de beurt. Je stapt er dan ook gemakkelijk overheen.

heb ik weer.. Huilen van het lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-08 15:36

Ja.. Helaas. Huilen van het lachen

Silfanoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-08 15:37

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-08 15:37

Citaat:
Deze horoscoop is voor de geboortedatum maandag 28 juni 1993 en betreft de periode van zondag 23 maart 2008 tot en met donderdag 27 maart 2008

Op zondag 23 maart 2008 passeert de Maan uw Uranus op een afstand van 90 graden. Onder deze transit raakt bijna iedereen in een onafhankelijke en opstandige bui. U kunt mogelijk voorbarige conclusies trekken en negatief reageren op hetgeen men u vertelt. U heeft daarbij de neiging om het tegengestelde te doen wat u normaal zou doen. Ruthje word opstandig vandaag!

Op maandag 24 maart 2008 passeert de Maan uw Mars op een afstand van 60 graden. Onder deze transit heeft u veel moed en zelfvertrouwen en u bent meer dan anders bereid initiatieven te ontplooien. U komt voor uw eigen standpunten op, maar zonder anderen voor het hoofd te stoten. Ik heb dinsdag zelfvertrouwen, als ik naar school ga. Niet maandag. Huilen van het lachen

Op dinsdag 25 maart 2008 passeert de Zon uw Jupiter op een afstand van 180 graden. Als u wilt dat deze transit goed uitwerkt moet u er voor zorgen dat u niets buitensporigs doet, hoewel u daar wel toe geneigd bent. Geef niet te veel geld uit en verspil geen energie. De mogelijkheid bestaat dat u vandaag de moed opbrengt voor iets wat u nooit eerder gedaan heeft. JAA. Moed, dat heb ik nodig op school Haha!

Op woensdag 26 maart 2008 passeert de Zon uw Zon op een afstand van 90 graden. Deze transit komt ongeveer drie maanden voor en drie maanden na uw verjaardag voor. Er kan sprake zijn van een soort crisis, maar u hoeft daar niet bang voor te zijn. Bereid u voor op omstandigheden die u op de proef zouden kunnen stellen. Niks crisis. Nagelbijten / Gniffelen

Op donderdag 27 maart 2008 passeert Mercurius uw Neptunus op een afstand van 60 graden. U kunt deze dag beter op uw gevoelens vertrouwen dan alles verstandelijk te willen beredeneren. Als u daarbij het hoofd koel houdt, zult u versteld staan wat u onder dit aspect kunt bereiken. [b]Hmm. Dat word dan op m'n gevoel op rijden met Kuz.. ROFL

Mijn horoscoopje..

shannen6

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-08 15:38

heeeey Haha!

Anoniem

L_ola

Ik wil ook mijn weekhoroscoop ruth, ik ben weegschaal. Lachen

Anoniem

shannen6 schreef:
heeeey Haha!

Heey Kusje
Jouw berichtenaantal is er ook lekker op vooruit gegaan Cool

Celiien

Haay!

geen foto's kunnen maken, battery was op Koe

hoe is eht hier? Knipoog

shannen6

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-08 15:39

Hitime schreef:
shannen6 schreef:
heeeey Haha!

Heey Kusje
Jouw berichtenaantal is er ook lekker op vooruit gegaan Cool

Ja eerst had ik maar een paar berichten Clown

Silfanoo

Silfanoo schreef:
Mijn horosscoop Nagelbijten / Gniffelen

Op zondag 23 maart 2008 passeert de Maan uw Neptunus op een afstand van 90 graden. Onder deze transit heeft u de neiging tot dagdromen. Op zich zelf kan dit geen kwaad, maar zorg ervoor dat u de realiteit niet uit het oog verliest. Het is nu geen geschikte tijd voor het nemen van beslissingen en voor werk waarvoor een heldere geest nodig is.

Op maandag 24 maart 2008 passeert Mercurius uw Jupiter op een afstand van 90 graden. Dit is een aspect dat vaak geluk brengt. U bent optimistisch en ziet overal de positieve kant van. Het komt regelmatig voor dat onder dit aspect nieuwe plannen gemaakt worden.

Op woensdag 26 maart 2008 passeert de Maan uw Mercurius op een afstand van 180 graden. Uw denken kan vandaag minder helder zijn dan anders en u bent snel geneigd tot vooroordelen. Het is dan ook geen geschikte dag voor moeilijke onderhandelingen of om belangrijke problemen te bespreken.

edit; dus pas 26 maart maar op!! Huilen van het lachen

dat was mijne! Huilen van het lachen

L_ola

Goed hoor, en met jou ook?
Jammer dat je geen foto's kon maken.. Lachen