Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
LietJ_RobJ schreef:
Fieke_ schreef:Ik baal een beetje.. Die vriendin van Catherina, heb k ook ruzie mee. L. (haar naam is zo lang) en toen ging ze zo'n vriendin erbij halen, en ze begon helemaal te schelden. zeg ik zo: Wacht maar tot dewi het hoort. zegt ze: ik ben hetnichtje van dewi. Dus ik zo: kuuuuuuuuuuuut. en dewi was best wel boos op me gewordne, omdat ze anders fiets ruzie kreeg met die familie van die nicht. en toen zei dewi dat we het beter maar even konden uitpraten, maar ze begon helemaal te zeggen; ja je bent lelijk enzo, en je bent echt een poedersuiker blablabla. Ik baalde echt heel erg. gelukkig is Dewi niet boos op me, anders had ik het schooljaar nu al verneukt :|
LietJ_RobJ schreef:LietJ_RobJ schreef:
Wil er nog iemand mee meeten.
Nu aanmelden a.u.b.
Amber_VZ schreef:Whahaahah vraag maar een FIeke en Winnie
Citaat:.. lees hier maar en lees hier maar... uhh willlen jullie mieschien even letten op de spelfouten!!! niet dat ik ze nooit maak .. dat zeg ik niet, maar sommige doen het heel veel.
Got wat een buien hier zeg we hadden vandaag spotdag in een buitenzwembad gelukkig ging het niet door .. tja zal wel anders heel erg koud zijn
p.s het boven stukje niet verkeert opvatten!!!