Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Welshfanatic schreef:yorick schreef:meestal wel hoor maar kan ook Bassie en Adriaan of zo of broer of rotkat of iets dergelijks hahaha
Hahha jah Bassie en AdriaanGekke broertjes!!
Zitten ze met dit weer nog veel buiten dan?
(en die heeft z'n naam eer aan gedaan
) yorick schreef:Toen ik hem kocht heete die Bas
toen het papier binnen was en de eigenaar dat kwam brengen dacht ie dat ie mijn naam erop had gezet.Er stond dus Yoeriek en gecombineerd met Bas werd dat Yoeribas.Dit was de korte versie van het verhaal.
Yoeriek, was het een buitenlander?
yorick schreef:Ze doen n iks liever als buiten zitten
Hele dag er in gezeten zonder eten of iets
Wist ik veel en mn ma was ant werk
Welshfanatic schreef:yorick schreef:Toen ik hem kocht heete die Bas
toen het papier binnen was en de eigenaar dat kwam brengen dacht ie dat ie mijn naam erop had gezet.Er stond dus Yoeriek en gecombineerd met Bas werd dat Yoeribas.Dit was de korte versie van het verhaal.Yoeriek, was het een buitenlander?
Welshfanatic schreef:yorick schreef:Ze doen n iks liever als buiten zitten
Leuk joh... wou dat ze hier automatisch naar binnen en buiten konden... Laatst zat Kapatchi 's avonds laat nog in de renHele dag er in gezeten zonder eten of iets
Wist ik veel en mn ma was ant werk
![]()
yorick schreef:Gewoon een gat in je buitenmuur maken ,net als hier.haha
Houden we geen tuin over
Welshfanatic schreef:yorick schreef:Gewoon een gat in je buitenmuur maken ,net als hier.haha
Dan zijn ze nog niet binnen lieve schat![]()
Dan zal er nog een hele slurf vanaf de rennen hierheenHouden we geen tuin over
yorick schreef:oja das waar,dus onze mannen hebben gewoon mazzel,heerlijk leventje hebben die 2
En toch mis ik ze nog wel
Vooral Haidartje, was mijn vriendje
Welshfanatic schreef:yorick schreef:oja das waar,dus onze mannen hebben gewoon mazzel,heerlijk leventje hebben die 2
Jah is ook zoEn toch mis ik ze nog wel
Vooral Haidartje, was mijn vriendje
yorick schreef:Ze zijn wel erg veranderd denk ik.
toptoys schreef:Ik ga afsluiten, een paar minuten eerder dicht. Dan kan ik nog even snel een broodje naar binnen schuiven voor de les![]()
Doei
toptoys schreef:Ik ga afsluiten, een paar minuten eerder dicht. Dan kan ik nog even snel een broodje naar binnen schuiven voor de les![]()
Doei
toptoys schreef:Western freak, die namen zijn voor mij echt niet uit te spreken. Ik vind het wel leuk als je het zelf uit kunt spreken en andere niet....maar niet altijd handig.
Onze W familie laat ons weer in de steek...