Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
cecil schreef:Bij mijn verzorgpaardjes staat een a/b-welsh. Hier heb ik altijd vroeger op gereden. Echt een dikke deugeniet en schrikt overal van dus je moet goed in het zadel zitten![]()
Ze is ook lekker eigenwijs, ga je op buitenrit en wil jij links dan wil zij echt rechts.
Helaas ben ik nu te groot voor haaren rijden er nu 2 andere meisjes op ze hebben alleen nog met haar in het weiland gereden en ze willen ook graag met haar het bos in. Ik ben benieuwd hoe dat gaat want alleen in het weiland maakt wendy(pony) er al een grote show van
miekelover schreef:ik heb een verzorgwelsh. ze dient als grasmaaier
miekelover schreef:ja dit welshje wordt goed verzorgt. zijn stal wordt gedaan. ik poest hem, gooi haar los, ga met haar wandelen, bosritjes. in mijn profiel staan foto's. je kan wel zien dat ze goed verzorgt wordt
miekelover schreef:ja ze gaat 'smorgens naar buiten en rond 3 uur gaan de paarden op stal. dus het welshje ook. moet alleen opletten dat ze niet de dik wordt. want iedere keer komt ze op een nieuw stuk gras te staan
R_achelll_x schreef:ik heb ook een welsh .. welsh cop. Echt een boef, maar hij houd ook heel erg van knuffelen en mensen . soms wel te erg...
En vroeger had ik ook een welsh a dat was echt een ramp. Ik ging dan op wedstrijd met haar en dan schoot ze elke keer uit de ring, haha. Toen ik haar eindelijk in de ring kon houden en goed kon laten lopen was ik er al weer te groot voor
Avanti_HVJ schreef:Ik heb ook een bruine Welsh K van 8 jaar en 1.53.
Hij heet Wester Aikema's Arantes (Wester Aikema's Caspar x Oakley (c) Bubbling on).
Super beestje, ook een heel lief karakter. Ik heb hem nu 4 maanden en heeft nog nooit gebokt of wat dan ook onder het zadel.
Binnekort heb ik mijn eerste wedstrijd, dus ik ben benieuwd!
Foto's op profiel en in de topics in mijn onderschrift.
emjam schreef:Avanti_HVJ schreef:Ik heb ook een bruine Welsh K van 8 jaar en 1.53.
Hij heet Wester Aikema's Arantes (Wester Aikema's Caspar x Oakley (c) Bubbling on).
Super beestje, ook een heel lief karakter. Ik heb hem nu 4 maanden en heeft nog nooit gebokt of wat dan ook onder het zadel.
Binnekort heb ik mijn eerste wedstrijd, dus ik ben benieuwd!
Foto's op profiel en in de topics in mijn onderschrift.
vertel je als je de wedstrijd hebt gehad hoe het gegaan is? ben ook errg benieuwd!! heb morgen wedstrijdveeel zin in, moet er alleen 6-6.30 zoiets al uit.. moet als eerste starten! :S