Naam: Cerena. _Vader: Bokkesprong Czardas - Moeder: Stella.
Ze is niet sloom!!.. Ze houdt van Springen, dressuur vindt ze ook heel erg leuk.
Ze wilde eerst erg vaak rennen met mij erop...

Maar gelukkig gaat dat nu wel over!

Groetjes Isabel

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
IxLOVESxC schreef:Ik heb ook een NWR.
Naam: Cerena. _Vader: Bokkesprong Czardas - Moeder: Stella.
Ze is niet sloom!!.. Ze houdt van Springen, dressuur vindt ze ook heel erg leuk.
Ze wilde eerst erg vaak rennen met mij erop...![]()
Maar gelukkig gaat dat nu wel over!![]()
Groetjes Isabel
marfiek schreef:ik rij ook al een aantal jaren een welsh K merrie van inmiddels bijna 25 jaar! deze pony van 1.48 stutterd nog regelmaig door de baan of over de weg..![]()
Ze is er 1 van: Vader: tetworth crimson lake http://www.allbreedpedigree.com/tetworth+crimson+lake
Moeder: Heidehofs amanda
http://www.allbreedpedigree.com/heidehofs+amanda
Ik heb hier wat berichtjes nagelezen en volgens mij is er geen familie van haar.
Ze is valkkleurig, heeft bruine ogen wel een aparte verschijning!
Toen ik laatst zocht naar familie vond ik een volle zus van haar deze merrie had een veulen ook een merrie, precies dezelfde kleur, zelfde bless alleen ander wit op de voetjes wel erg byzonder om te zien.
Ook ben ik ooit achter de eigenaar van tetworth crimson lake gekomen, ze mailde me heel wat foto's! en vertelde dat tethworth op 27 jarige leeftijd was overleden maar totop de laatste dag nog very powerfull was.. dit zie ik in valentina ook terug. ze heeft ook ooit een veulen gehad bij de fokker.. daar weten we verder niets over.
Verder heette ze voorheen: Honey fly
p.s ik heb het nog even opgezocht, volle zus van valentina is: Oh Dehlia
marfiek schreef:ik zal eens voor je kijken!
Hoe ziet de stamboom van jou paard - familie eruit dan? tethworth is wrs een over over groot opa?!
keeyzie schreef:Heej Heej ik heb een welsh k
Vader: bokkesprong czardas.
Maar het drukke valt mee, hij word ieder jaar rustiger.
5 jaar geleden had hij echt nog hengstenstreken.
Groetjes