Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
madrieka schreef:hey ,iedereen ,ik kom waarschijnlijk wel naar de veiling maar niet om te helpen deze keer want rennen en klauteren met contractjes gaat een beetje moeilijk met 2 stokken ,dus ik mag lekker op de tribune ,zie ik het ook eens van de andere kant...haha
madrieka schreef:hey ,iedereen ,ik kom waarschijnlijk wel naar de veiling maar niet om te helpen deze keer want rennen en klauteren met contractjes gaat een beetje moeilijk met 2 stokken ,dus ik mag lekker op de tribune ,zie ik het ook eens van de andere kant...haha
Welshfanatic schreef:madrieka schreef:hey ,iedereen ,ik kom waarschijnlijk wel naar de veiling maar niet om te helpen deze keer want rennen en klauteren met contractjes gaat een beetje moeilijk met 2 stokken ,dus ik mag lekker op de tribune ,zie ik het ook eens van de andere kant...haha
Ik zoek je nog wel ff op joh!!!
Citaat:wat heb je gedaan dan?? wel jammer dat je niet meehelpt!!
madrieka schreef:Dat had rianne de eerste keer ze had niet precies begrepen waar het om ging dus die had een kort rokje aan ,moest ze daar over die tribunes klauteren
Loolapelooza schreef:kun je ergens de lijsten bekijken van de ter veiling aangeboden pony's?
PeeWij schreef:Er is een klein gedeelte bekend gemaakt. Kijk maar snel.
http://www.nwpcs.nl/evenementen/central ... eiling.php