Is er nou eigenlijk een meeting of niet?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

we gaan met onze welch cob c merrie en en b merrie onder het zadel en en 1 jarige c merrieNannes schreef:dan zullen we elkaar best wel zien denk ik
Is er nou eigenlijk een meeting of niet?

Alayda schreef:Er komen zoveel "bokt-mensen" zou natuurlijk wel leuk zijn!
Nou Pris, ik zie jou iniedergeval zondag!
Heb er zin in!!!
))
Bestgaande rijpony grote maat, gereden door volwassenen klaasjuhhh schreef:Wij komen ook, met een 2jarige Palomino merrie, sectie A.
Lees net dat er ook een Best Young Handler klasse is? Leuk! Ik baalde al een beetje omdat ik in Wezep, de dag voor Gilze, mee wou doen met Bestgaande voorbrenger, hihi. Heb er zin in!
@ StalShamrock: Jammer dat je niet komt, maar zien jullie vast wel weer! Kom je zelf wel gewoon kijken?
Maar goed, dat valt wel weg op het moment dat ik op de pony zit!! 

Tha_Niekje schreef:Hahaha ja zeker zenuwachtig!!
Heb nu alle spullen klaar gezet, zometeen plukken we de pony's uit het land en zetten we ze op de trailer...
We vlechten daar vanavond in en morgenochtend pas wassen...
en Darwin, doe jij ook nog mee met een cob onder het zadel??
) waardoor het hele proces nog eens een paar uur vertraagd werd omdat de omheining in puin lag
Nou ja, veel 5'en en 6'en maar Hudson met moeders staan weer op stal dus ik zal ze morgenvroeg dan maar onder handen nemen.
Morgen ochtend nog van alles doen is ook geen optie, we moeten nogal een eind rijden. Iedereen succes morgen!!!
Was nogal hecktisch hier, balen!!