Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
vanda's schreef:Je naambordje ligt al klaar!
Welshfanatic schreef:vanda's schreef:Je naambordje ligt al klaar!
Naambordje?
)
Charly schreef:hé das leuk Yorick toch fotograaf zijn
yorick schreef:Charly schreef:hé das leuk Yorick toch fotograaf zijn
ja toch wel.op de valreep

yorick schreef:En bedankt he.worden het wel saaie foto's denk ik.alles door de tralies heen gefotografeerd.
[/quote]
yorick schreef:Ja van 1 pony ,staat me wel iets van bij ja,samen met de eigenaar of zoiets.Weet niet meer precies wie.

yorick schreef:Ja van 1 pony ,staat me wel iets van bij ja,samen met de eigenaar of zoiets.Weet niet meer precies wie.
vanda's schreef:yorick schreef:Ja van 1 pony ,staat me wel iets van bij ja,samen met de eigenaar of zoiets.Weet niet meer precies wie.
Je hebt soms van die mensen die dat dan willen, maar ja, als topfotograaf kun je natuurlijk niet al die namen gaan onthouden... Neem je wel zo'n nummertje-trekapparaat mee?
Charly schreef:yorick schreef:Ja van 1 pony ,staat me wel iets van bij ja,samen met de eigenaar of zoiets.Weet niet meer precies wie.
Je verkloot die quote steeds
gelukkig weet je t nog
yorick schreef:
haha sorry,zo beter,ben niet zo handig met computers he,maar ik zal als ik bevrijd ben Charly wel ff op de foto zetten hoor.

vanda's schreef:Of je de enige bent gaat je niks aan, dat is het verrassingselement als je zaterdag bij mij je catalogus komt halen
yorick schreef:haha sorry,zo beter,ben niet zo handig met computers he,maar ik zal als ik bevrijd ben Charly wel ff op de foto zetten hoor.
vanda's schreef:yorick schreef:haha sorry,zo beter,ben niet zo handig met computers he,maar ik zal als ik bevrijd ben Charly wel ff op de foto zetten hoor.
Moet jij eigenlijk niet iets doen als... werken ofzo?!
yorick schreef:
Ik ben aant werk hahaha
vanda's schreef:Hahahaha, dat doe je héél goed
Charly schreef:yorick schreef:
Ik ben aant werk hahaha
hhahaha das lekker makkelijk geld verdienen dan