Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Welshfanatic schreef:Tjebbe wil ook vroeg aanwezig zijn, hoelaat beginnen ze met de veulens?
Veulens allemaal als 1e rubriek...

Wie nog meer?
)
) sunrice schreef:Wij gaan het eerste weekend van september naar de merrie en veulen keuring van het appaloosastamboek in Kootwijk.
Begin van het jaar zijn we al met de hengsten naar de hengstenkeuring van het appaloosastamboek in Ermelo geweest.
Mloui schreef:Zijn dr ook nog mensen met Cobs die in breukelen mee doen met welshcup en bestgaand? (en dan liefst ook nog boven de 18?)
Zaterdag nog even checken in vrouwenpolder of dat bestgaand er nog op zit bij ons Brommertje, maar ik denk dat dat geen probleem moet zijn. Vaders ff zover trachten te krijgen dattie het filmt dan kan ik voor breukelen nog even kijken hoe het nog beter kan, want we gaan dan natuurlijk wel proberen ons te selecteren voor de CK (maarja, dat is het doel van iedereen neem ik aan)
Mloui schreef:sunrice schreef:Wij gaan het eerste weekend van september naar de merrie en veulen keuring van het appaloosastamboek in Kootwijk.
Begin van het jaar zijn we al met de hengsten naar de hengstenkeuring van het appaloosastamboek in Ermelo geweest.
ehm? kweet niet of dit helemaal in het goede topic staat aangezien dit een welshtopic is! Maar evengoed veel succes op de keuring met je merrie en veulen!

Ik zou eerst wel mee naar Wezep waar we miss een merrieveulen zouden laten keuren. Maar blijkt dat dat op dodnerdag is, en precies op de dag dat ik moet afrijden
jammer dus...
Maisie schreef:weet iemand wat voor kleding je aan moet tijdens de dag van het paard. het is een engelse keuring dus witte kleding is niet verplicht. wel gewoon nette kleding. iemand een idee??????
Vind die pakjes maar raar
Majah dat is mijn mening he