stroo schreef:en nu zijn wij de nieuwe eigenaars van walco
Leuk en jij bent???
Foto's ??
Dan weten we wat meer
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
stroo schreef:en nu zijn wij de nieuwe eigenaars van walco

Roxanne_Jane schreef:De pony hierboven is van mij (L)
Ze is echt super lief zoals mijn vriendin hier boven al zegt.
Maar heeft ook veel streken.
Ze is goed in springen en vind dat ook kei leuk.
vivana schreef:Roxanne_Jane schreef:De pony hierboven is van mij (L)
Ze is echt super lief zoals mijn vriendin hier boven al zegt.
Maar heeft ook veel streken.
Ze is goed in springen en vind dat ook kei leuk.
Nou een ding is duidelijk dat ze bij stal Dempsy in Limburg geboren is en zeer waarschijnlijk bij ons gemaakt![]()
)
[/quote]
)[/quote]

)

WENDYBASTEN schreef:mijn pony is een afstammeling van Casjmier x Czardas.
Ponderosa_ schreef:Vroeger had ik 2 E pony's van Bokkesprong's Czardas:)
Helaas moeten verkopen, omdat ze te groot werden voor de aangespannen sport.![]()

en gaf ze toe
en in oktober 2005 ben ik dan begonnen met crosse hij deed het van begin af aan super goed! De eerste crosse gingen allemaal voor de prijzen en hij vond het helemaal geweldig... Nu heb ik bereikt wat ik aan het eind van mijn ponytijd wilde bereiken, in 2008 reservekampioen van nederland SGW in de klasse M en Z met winst.. tevens ben ik gescout voor het rabotalentenplan en krijg ik de bijbehorende trainingen. Vandaag de allereerste al gehad en mega veel geleerd!
al ben ik gewoon al heel blij als hij en ik natuurlijk er plezier in blijft houden en er samen met mij voor wil gaan...
fleurholl schreef:Lijkt me een ontzettend leuke pony!
Ik heb mijn lieverd ongeveer een jaar geleden verkocht en hij is al weer helemaal van de B naar de M gereden en niet onverdienstelijk! Mijn profiel staat helemaal vol met foto's dus wie interesse heeft, kijk maar!
Ponderosa_ schreef:Vroeger had ik 2 E pony's van Bokkesprong's Czardas:)
Helaas moeten verkopen, omdat ze te groot werden voor de aangespannen sport.![]()