Welsh Keuringen Afd Noord!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Nien1984

Re: Welsh Keuringen Afd Noord!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-13 22:59

SANEX en Royaltje, als het goed is staat de pony ook echt tussen de bestgaande menpony's... dus stukje tekst mag nog wel SANEX ;)

SANEX

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-13 23:08

Komtie dan:

Gebruiksrubrieken beginnen om 13.00

Leiding Rein
Bestgaande rijpony kleine maat
Bestgaande rijpony grote maat
Bestgaande rijpony grote maat, amazone ouder dan 18
Hengsten onder zadel grote maat
First Ridden
Bestgaande menpony

Jullie pony is de 2e in de rubriek bestgaande menpony, ze verwachten de kamp.keuring om ca. 14.30 dus ergens tussen 13.00 en 14.30 zal ze voor de wagen moeten. Ik zou denk ik gewoon na het rijden terug gaan om in te spannen en dan gelijk inrijden voor de wagen, die rijrubrieken gaan best snel, zijn ook maar kleine rubriekjes, alleen kleine maat heeft er 5, rest is allemaal 1, 2, 3 deelnemers.

Zo en nou ga ik mn bedje opzoeken :D

Spritz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-13 14:07

Ben wel meegegaan met de fokker naar de keuring, 1 merrie met veulen mee. Veulen mag straks naar de kampioenskeuring :D

Chantalll

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-13 16:27

Goede dag hier gehad !! Vanety veulentje heeft een eerste premie met super commentaar en de merrie mag door naar de CK en liep op kop bij de groep ! Daira TC een ander fokproduct van me behaalde ook als tweejarige een uitnodiging naar het CK :-)

AnneloesF

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-13 17:35

Nou hier ook terug van een lang dagje keuring. Lesmeisje was heen met 2 pony's, dus ik had er 1 van haar in de trailer. Staleigenaar had ook nog een 3jarige NWR mee, vriendin 2 NWR's.
Dus actief dagje gehad, met zeer goede resultaten. Pony 1 van lesmeisje had een wp + prijs in de M1, en mag door naar de finale vd Welshcup. Pony 2 had 2 winstpunten en een prijs, ik verwacht dat die ook door is maar het secretariaat was al weg dus dat weten we nog niet. Diezelfde pony moest een half uur later ook Bestgaande rijpony rijden, en werd op kop geplaatst. Dus ook daarmee naar de CK. De driejarige kreeg een 1e premie, de 2 NWR's van mn vriendin ook beide 1A + CK, en de tweejarige ook nog jeudgkampioen. Dus al met al, topdagje!

Spritz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-13 17:49

Was dat die hele lichte palomino van Klein Roderijs Cocktail? :)

Gefeliciteerd allebei met de goede resultaten!! :D

SANEX

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-13 18:02

Gefeliciteerd allemaal met de resultaten!

Hier ook weer terug met succes. Sven dacht met zn 1 jaar dat hij alle merries daar wel hebben kon :D Op kop geplaats met uitnodiging CK, en dat terwijl hij zich absoluut niet zo liet zien als hij kan, hij was vrij kort en alleen maar aan het stuiteren. Wat wil je ook, voor het eerst op de keuring met zoveel mooie merries!
Commentaar jury was super van ras,type en bouw. Benen,hoofd, alles knap ontwikkeld, alleen beweging schoot wel te kort en doordat hij zo liep te kl*ten drukte hij er ook een enorme onderhals uit jammergenoeg. Dus presentatie moest op CK beter zijn... Daar gaat aan gewerkt worden, voor zover mogelijk met een 1jarige hengst waarvan veel mensen dachten dat hij al 2 of 3 is en die dat zelf ook vooral denkt :P

Spritz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-13 18:10

Wat goed Sanneke, gefeliciteerd!

truselientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-13 20:49

Hier een eerste premie voor het veulen en ook voor de merrie.
Iedereen gefeliciteerd met de resultaten.

AnneloesF

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-13 22:27

Spritz schreef:
Was dat die hele lichte palomino van Klein Roderijs Cocktail? :)

Gefeliciteerd allebei met de goede resultaten!! :D

Was wel de lichte palomino, maar die is van Verona's Bo-Gi ;)

Spritz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-13 00:01

Ah, dan was dat 'm ja. Zat te kijken naar de kleur, hij was bijna wit! Wel een mooi dier.

Nien1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-13 10:32

Dames, zijn er ook foto's gemaakt de 20e? Ik ben heel benieuwd naar de foto's, met name van de menrubriek.

Spritz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-13 10:36

Op de site van het NWPCS is de foto van de dagkampioen gemaakt door MBfoto.eu, ik zie alleen op die website geen foto's staan van Tolbert. Misschien komen die nog? Verder zou ik het niet weten.. Ben ook wel benieuwd!

AnneloesF

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-13 11:24

Fotocyclus Fryslan was met Thea mee, heeft 40 foto´s van haar op FB, en 1 van het andere bruintje. Maar misschien heeft ie er wel meer gemaakt? Hij heeft ook foto's van de jonge voorbrengers volgens mij.
En Jody (muzefee op Bokt) was er ook met camera, die heeft volgens mij ook wel.
Marcel van MBfoto zit nu in Wales op de Royal Welsh, dus die foto's komen vast na die tijd online.

Chantalll

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 12:36

Nou ze hebben een paar foto's op facebook neer gezet van tolbert waaronder mijn pony ... de merrie Lakeway's Glorious Hazel alias Schimpie bekroond met een 1A premie en uitnodiging voor het CMK.

Afbeelding

Veulentje helaas nog geen foto's van .