Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
LdJ schreef:Aanwezig en hier ook nogsteeds ponyruiterAf en toe een paard tussendoor voor de afwisseling. Er is een kans in dat ik komend jaar een NWR ga starten voor iemand, dus blijf toch weer bij de pony's hangen
LdJ schreef:Aanwezig en hier ook nogsteeds ponyruiterAf en toe een paard tussendoor voor de afwisseling. Er is een kans in dat ik komend jaar een NWR ga starten voor iemand, dus blijf toch weer bij de pony's hangen
patrick76 schreef:LdJ schreef:Aanwezig en hier ook nogsteeds ponyruiterAf en toe een paard tussendoor voor de afwisseling. Er is een kans in dat ik komend jaar een NWR ga starten voor iemand, dus blijf toch weer bij de pony's hangen
moet jij gezien je leeftijd dan niet starten bij de paarden? Sorry niet zo thuis in de rijerij regeltjes.
AniekR schreef:Leuk Laura! Wat voor één?
En zou idd dan tussen de paarden moeten, Patrick.
Hier trouwens geen klein ruitertje voor de bijna-driejarige helaas. Maar ga haar zelf wel beleren, mocht ze dan later de sport in gaan, moeten we even zoeken ofzo.
lekker on-topic trouwens ook
ARhythmical schreef:LdJ schreef:Aanwezig en hier ook nogsteeds ponyruiterAf en toe een paard tussendoor voor de afwisseling. Er is een kans in dat ik komend jaar een NWR ga starten voor iemand, dus blijf toch weer bij de pony's hangen
Leuk Laura! Kan je 'm knotten met naald en draadGeneraal loopt trouwens top laatste start 194(of topic, maar wij hebben dus wel kleine handige ruitertjes...)