was wel een lekkere dag vandaag,warm dat zeker wel maar vond het in de hal wel meevallen. maarja,ik hoefde dan ook niks voor te brengen dus kan best geloven dat de anderen het warmer hadden.
mooie en iets minder mooie pony,s gezien.....
was 1 pony in het bijzonder die mij erg opviel en dat was een donkere palomino jaarling hengst welsh B. die vond ik werkelijk prachtig!
wigke89
Geplaatst: 23-04-11 18:30
merwydd meredith is uiteindelijk 1ste van de rubriek (stond overigens wel alleen bij 8 jaar en oudere hengsten) en adult champion sectie C geworden
heeft iemand misschien toevallig foto's gemaakt toen hij in de ring stond?
Wij hebben iig een heerlijke dag gehad Biscuit (Peter Pan) deed errug goed zn best, had niet meer kunnen verwachten van m. Ben megatrots op m en hij mag nu lekker groot worden, volgend jaar maar eens kijken of ie er wat volwassener bij staat
Inowa, realiseerde me later pas dak met jou stond te praten bij de voorring (toch?) hihi.
Ik hoorde dat het paard van mijn baas de show heeft gestolen!! (gwenlaan Brynle) Weet iemand wie er "de fotograaf" was?
cuneracobs
Geplaatst: 23-04-11 21:29
wij hebben dacht ik ook een top dag gehad, a hengst 2e voor de beste 3jarige van de hengstenkeuring wie was er dag kamp dan? als ik heel eerlijk ben viel mij de kwaliteit verschrikkelijk tegen op een paar verassingen na,
moor
Geplaatst: 23-04-11 21:32
Gwenlann Brynle volgens de snms die ik kreeg.... zwarte 10jarige cob
darwin
Geplaatst: 23-04-11 21:35
Wij waren 1ste in de tuigrubriek en reserve overall performance champion.
Dyonne
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 23-04-11 21:45
Gwenllan Brynle (je moet het wel goed schrijven. ) Reserve champion was Voermanhof Quicksilver als ik het goed heb.
Ik heb wel veel foto's, maar die komen pas morgen denk ik.
Verder heeft Marcel Breebaart foto's gemaakt. En Yorick Wormgoor en Janneke de Rade waren er ook. En ik heb nog wel meer camera's gezien, maar die mensen kende ik niet.
darwin
Geplaatst: 23-04-11 21:56
Dyonne schreef:
Ik heb wel veel foto's, maar die komen pas morgen denk ik.
Yep, ik had een grijs shirt aan. Ja, eigenlijk baalde ik dat ik juist het C kampioenschap had gemist. Maar ja, je kunt helaas niet alles zien. En af en toe vergat ik foto's te maken. Dus ik kijk uit naar de andere foto's.
amyz
Geplaatst: 24-04-11 10:12
Staan idd ook 3 geweldige foto's van mij en mn ukkie op je site
Dyonne dan ben ik gisteren langs je heen gelopen. ik had dat blauwe bruine truitje aan jullie stonden dan vlakbij de vrachtwagen van mijn broer, met die blauwe cabine.
Ik heb als ringmeester in ieder geval een leuke dag gehad, met twee goede juryleden die tot het eind gefocussed bleven en goed konden beargumenteren warom een bepaalde beslissing genomen werd.
yorick
Geplaatst: 25-04-11 16:55
Wij hebben geweldig genoten. Onze 2 jarige deed het boven verwachting en King kreeg veel positieve reacties. Dus wederom een leuke dag gehad.
Ik had het ook goed naar mijn zin. Het A jurylid keurde in ieder geval heel consistent met de vele gesprekken die ik met hem heb gehad. Jammer dat er zo weinig publiek was, daar moeten we met ons allen toch eens wat meer aan gaan doen. De Welsh pony is zo mooi, daar zouden veel meer mensen van moeten kunnen genieten.
link2thepast
Geplaatst: 25-04-11 19:49
Het eerste hoogtepunt van het seizoen is alweer achter de rug.
Mijn foto's inmiddels ook online. Nam wat meer tijd dan ik verwacht had. Kwantitatief zonder meer mijzelf overtroffen. Kwalitatief hoor ik graag van jullie.
@Dyonne erg mooie foto van dag en reserve kampioen. Ik heb maar eentje op stand gedaan van de reserve kampioen.