Vogelenzangs... ?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Motje11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-14 22:55

Hartstikke leuk juist dat je reageert! En ik zie dat je je speciaal hiervoor op Bokt hebt aangemeld, welkom! :D
Dan is jouw vriendin zeker Anne Marit? Ik heb haar op Facebook en kon daardoor Tango nog een beetje volgen. De vorige eigenaresse, Gorril, had me via dit topic gevonden en die heb ik ook al jaren op Facebook. Leuk om te horen dat je Tango kent. En Navaho ook nog! Ik wist helemaal niet dat hij in Noorwegen was. Wat toevallig dat hij vlak bij Tango staat. Ik heb de naam nog bedacht en het is inderdaad met de "h". (maar je spreekt het uit als een "j") ;) Weet je waar Tango nu naartoe is?
Foto's vinden we altijd leuk. Ik ben benieuwd hoe beiden er nu uit zien. Had je die hier in het topic ook gezien?

lisannemv

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-14 00:09

Wat leuk! Ja ze heeft hem van gorill gekocht :) Ja het was echt heel toevallig dat ze zo vlak naast elkaar stonden :) Tango is nu naar en plek die Kongsvinger heet geloof ik, en plek waar ze veel met wedstrijden mee doen geloof ik, dus daar krijgt hij zeker genoeg aandacht en beweging. Serieuze mensen :) Tango is echt en lief paardje, ik heb hem zelf niet zo veel gereden maar ik ben toch erg dol op hem geworden! Ik heb geen fotos van navaho, ken de eigenaresse niet zo goed, maar Tango heb ik en paar fotos van :) Leuk dat je Anne Marit op facebook heb, dan heb je zeker de meste fotos al gezien :) Zal even kijken of ik iets op me computer vind :) Hoe leg ik hier en foto uit? Ja ik heb de fotos in dit topic gezien, echt schattige fotos! :)

lisannemv

Re: Vogelenzangs... ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-14 00:26

Motje11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-14 09:17

Wat gaat de tijd snel! Sorry voor mijn late reactie. Superleuk om die foto's op haar site te zien!

_cheyenne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-14 21:14

Wat grappig om dit topic tegen te komen. Ik heb jaren geleden een dochter van Merel gereden. Vogelenzang's Meesje, en als ik de foto's van Merel bekijk lijkt ze daar verdraaid veel op! Mocht er interesse zijn wil ik wel een foto van Mees opsporen en plaatsen.

Motje11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-14 12:44

Hoi _Cheyenne_, wat leuk dat je Meesje hebt gereden! Merel was drachtig van haar toen ze bij ons wegging. Ik heb haar als veulentje een keer op de keuring gezien. Volgens mij heet ze geen Vogelenzang's Meesje maar Boszichts Meesje, omdat ze ergens anders geboren is. Heb je haar lang gereden? Een foto zou leuk zijn. :)

En lisannemv, een foto hier plaatsen gaat als volgt:
De foto moet ergens anders op het internet staan. Bijvoorbeeld in mijnalbum.nl of op een eigen site. Klik op de foto met je rechter muisknop, kies de onderste keus "eigenschappen" en kopieer de regel die staat achter Adres(URL). Die tekst plak je vervolgens in de bericht op Bokt, en ervoor zet je [i mg] en erachter zet je [/i mg]. (spaties weghalen) Zo komt je foto hier te staan.

_cheyenne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-14 19:24

Motje; je hebt gelijk. Heb de kopie van haar papier ff opgezocht en ze heet inderdaad Boszicht's Meesje. Ze is samen met Boszicht's Olinda bij ons gekomen. (Als verzorgpony) Ik heb Mees zadelmak gemaakt en een jaar gereden. Daarna is ze van Heumen naar Groesbeek verhuisd. Ik was toen nog jong en mocht dat stuk niet fietsen. Iemand anders heeft haar daarna nog gereden en ook op wedstrijd uitgebracht. Een paar jaar later is ze verkocht. Olinda staat nog steeds in Groesbeek. Al 19 jaar oud en vele (klein) kinderen rijker. Ik heb foto's gevonden van haar maar ik moet ze nog ff inscannen.

_cheyenne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-14 15:16

Nou, het is foto van foto dus de kwaliteit is niet denderend maar dit is Mees op 3 jarige leeftijd.

Afbeelding

Afbeelding

Deze foto glimt door de spiegeling :(
Afbeelding

Motje11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-14 09:53

Wat leuk om te horen hoe het verder met Meesje is gegaan! En leuke foto's!
Olinda zegt me verder niets, die zal bij Stal Boszicht gefokt zijn.
Moest jij ook nog echte (niet-digitale) foto's inscannen? Hihi! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-14 10:09

Ik heb denk ik nog wel foto's van Vogelenzangs Nienke, Vogelenzangs Veere (?) en Vogelenzangs Bolero, ergens. Dit zijn foto's ui 2011 denk ik, met Bolero nog als veulentje. Mogelijk ook van Vogelenzangs Surprise, die heb ik nog een keer of 2 gereden. Mocht iemand interesse hebben dan zal ik eens kijken of ik ze ergens kan vinden :)

Ik heb ruim een jaar een van de paarden (Carla VZ) van dezelfde fokker gereden, en de ponies dus ook regelmatig gezien, gepoetst ed.

Motje11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-14 10:13

Hoi Blijheid. Ja, leuk als je nog wat foto's kunt plaatsen!

_cheyenne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-14 08:22

Motje11 schreef:
Wat leukom te horen hoe het verder met Meesje is gegaan!
Moest jij ook nog echte (niet-digitale) foto's inscannen? Hihi! :D

Haha ja. Zijn foto's uit 1998 :D
Volgens de stal eigenaar heeft Volgenzangs Claudia ook bij hun gestaan.