@ IndianSummer, zag de pony en had 'm herkent uit je profiel. Jij ook weer voorzien van foto's.
IndianSummer
Geplaatst door de TopicStarter: 25-07-09 22:20
Thanks, de foto's zijn echt prachtig!
Je kunt het vast niet regelen dat je die hand op de hoofdfoto's er op de één of andere manier uit beeld krijgt? Verder zijn ze echt heel mooi, ben er heel blij mee!
C veulen, 1b premie. C ster merrie, 1a + ck en sectie kampioen. B merrie veulen 1d premie. 5 jarige B merrie, 1a + ck en sectie kampioen. Engelse jurylid was helemaal weg van onze C merrie hebben we gehoord.
Dingetje; Ah, was die van jou, vond je veulen zo leuk!
AnneloesF
Geplaatst: 26-07-09 17:41
Phylos schreef:
nee ik had geen pony's mee, ik stond samen met mijn vader (tot half 1) in de grolsch kar drinken enzo te verkopen ...
Whaha Ik heb 's ochtends toen zo lang op mn thee gewacht... meende al dat ik je gezicht herkende
@ Dingetje: knap veulentje hoor
Phylos
Geplaatst: 26-07-09 20:06
oh men was jij dat, wat erg ik dacht ook iets te herkenning in je profiel foto Met de thee kwam het de rest van de dag ook niet echt goed iedere keer als dat ding ff had aangestaan viel de stroom uit
Wij hebben super dagje gehad, veulen 2e premie, ,merrie eerste en uitnodiging voor ck, 3 jarige was beste driejarige en we moesten met dagkampioenschap nog keer over rennen met het atje voor het reserverkampioen wat we helaas niet werden, maar dus toch eigenlijk een mooie 3e plek van de hele dag
dank jullie wel... jullie natuurlijk ook gefeliciteerd met de behaalde prijzen/premies! Er liep bij de 3 jarige btjes ook nog een merrie van freddy die wij gefokt hebben... mag ook naaqr kootwijk dus dat is mooi! Wel leuk om te zien.... als veulen voor het laatst en dan nu als 3 jarige