Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Rosabel schreef:Ik ben geinteresseerd in de veiling op zaterdag na de show.
Heeft iemand enig idee of er vantevoren een saleslist te verkrijgen/downloaden is? Of zijn de salespony's niet bekend tot op de dag van de int. show?
regtur schreef:Rosabel schreef:Ik ben geinteresseerd in de veiling op zaterdag na de show.
Heeft iemand enig idee of er vantevoren een saleslist te verkrijgen/downloaden is? Of zijn de salespony's niet bekend tot op de dag van de int. show?
De opgegeven ponies moeten zowiezo ook meedoen aan de show. En dat zijn er al zo'n 400....
regtur schreef:Wie kan mij zeggen of een welsh a ingevlochten mag zijn voor "bestgaande"? Voor de gewone dressuurproeven doen we dat nl. wel, maar dan staat het zo raar als de knotten er naderhand uitgehaald worden. Op de Dragonshow, met engelse jury "mocht"het niet, maar ik heb er wel gezien die ingevlochten waren.
PeeWij schreef:regtur schreef:Wie kan mij zeggen of een welsh a ingevlochten mag zijn voor "bestgaande"? Voor de gewone dressuurproeven doen we dat nl. wel, maar dan staat het zo raar als de knotten er naderhand uitgehaald worden. Op de Dragonshow, met engelse jury "mocht"het niet, maar ik heb er wel gezien die ingevlochten waren.
Een Welsh Mountain moet altijd zo natuurlijk mogelijk worden voorgesteld, dus bij bestgaande mogen ze ook niet ingevlochten zijn!

regtur schreef:Klopt wat je zegt. Er worden er max. 25 geselekteerd. Maar welke dat zijn?Geen idee. Volgens mij zul je op de dag zelf wel een catalogus kunnen kopen/krijgen.
Overigens is het wel slim om op de dag zelf de ponies waarin je mogelijk geinteresserd zou kunnen zijn te bekijken.
Misschien zijn er ook wel te koop, die niet op de veiling aangeboden zijn....
door de lijst heen, even flink doorspitten.
Het is natuurlijk nog niet echt zeker, omdat het voor voorspellen nog ver weg is, maar voor volgende week donderdag staat er 31 graden 'gepland'.
YWC schreef:Wat vinden jullie over het showen van (jonge) hengsten in zgn. "stallion harnass" ?
Vroeger zag je het (in G.B.) vrij veel, maar 'k heb de indruk dat je het tegenwoordig wat minder ziet.