toptoys schreef:Een paar rijplaten stop je toch ook niet zo in je binnenzak.......
tenzij je hele grote binnenzak hebt natuurlijk.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
toptoys schreef:Een paar rijplaten stop je toch ook niet zo in je binnenzak.......
yorick schreef:ligt eraan hoe jij het bedoelt
PeeWij schreef:yorick schreef:ligt eraan hoe jij het bedoelt
Verkloot een quote, noemt Sjoert dit
hoe wil je dat ik het bedoel!
MiesY schreef:Iemand nog een lief welsh tekoop laat het me weten ben er op zoek na
toptoys schreef:Leuke mensen daar...
Nou gaat een fiets makelijker als een paar rijplaten
MiesY schreef:Iemand nog een lief welsh tekoop laat het me weten ben er op zoek na
yorick schreef:PeeWij schreef:Verkloot een quote, noemt Sjoert dit
hoe wil je dat ik het bedoel!
ja ik ben niet zo handig met pc's,ik kan weer andere dingen he
yorick schreef:Nee hoor dat hoeft helemaal niet,nergens voor nodig,heb ff je site gecheckt
yorick schreef:Nee hoor dat hoeft helemaal niet,nergens voor nodig,heb ff je site gecheckt
thinkaboutit schreef:yorick schreef:Nee hoor dat hoeft helemaal niet,nergens voor nodig,heb ff je site gecheckt
hi yorick,
nou, ben je al weer n beetje bijgekomen van dat geren zaterdag??
PeeWij schreef:yorick schreef:Nee hoor dat hoeft helemaal niet,nergens voor nodig,heb ff je site gecheckt
ja ja leuke vermelding he, had je niet verwacht! Eren wie eren toekomt!
PeeWij schreef:Och je bedoelt de blokkade door Bandwidth Limit Exceeded!
Ja dat krijg je ervan als je site veel bezocht wordt. Heb binnen mijn pakket 10gb dataverkeer per maand. als je hier overheen gaat, wordt je site vanuit de provider geblokeerd. We wisten dat het deze maand weer zou gebeuren. is de 2de keer al sinds 3 maanden. Site wordt vandaag nog verhuisd naar een andere provider.
Ik ben er eigenlijk best trots op dat dit gebeurd. Wilt zeggen dat ik veel site bezoekers heb!![]()
yorick schreef:PeeWij schreef:Och je bedoelt de blokkade door Bandwidth Limit Exceeded!
Ja dat krijg je ervan als je site veel bezocht wordt. Heb binnen mijn pakket 10gb dataverkeer per maand. als je hier overheen gaat, wordt je site vanuit de provider geblokeerd. We wisten dat het deze maand weer zou gebeuren. is de 2de keer al sinds 3 maanden. Site wordt vandaag nog verhuisd naar een andere provider.
Ik ben er eigenlijk best trots op dat dit gebeurd. Wilt zeggen dat ik veel site bezoekers heb!![]()
of de verkeerde provider,maar dat bedoelde ik niet,jij zei ere wie ere toekomt en dat volgde ik niet helemaal.
yorick schreef:Ook weer zo'n slechte foto,hahaha