PeeWij schreef:En de nieuwe afzuigkap wel al opgehangen? Want anders heb je het nog druk!
De afzuigkap hangt al ,maar die kloothommel in de winkel heeft miet gezegd dat je er nog een apart filter bij moet kopen dus dat moet ik zo nog doen.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
PeeWij schreef:En de nieuwe afzuigkap wel al opgehangen? Want anders heb je het nog druk!
PeeWij schreef:Zere rug? Pas maar op! Verkeerd gelegen vanacht?
yorick schreef:PeeWij schreef:En de nieuwe afzuigkap wel al opgehangen? Want anders heb je het nog druk!
De afzuigkap hangt al ,maar die kloothommel in de winkel heeft miet gezegd dat je er nog een apart filter bij moet kopen dus dat moet ik zo nog doen.
yorick schreef:PeeWij schreef:En de nieuwe afzuigkap wel al opgehangen? Want anders heb je het nog druk!
Welshfanatic schreef:Maaareuh... volgens mij heb ik en probleem
Moet voor school opdracht doen en daarbij moet ik ook een persoon op de foto zetten. Laat ik nou helemaal alleen thuis te zijnDus das wel ff sh!t
yorick schreef:Nee niet bij de Fixet maar bij modern electronics,klootjong daaro
Nu kan ik er vanmiddag weer achteraan.
yorick schreef:Welshfanatic schreef:Maaareuh... volgens mij heb ik en probleem
Moet voor school opdracht doen en daarbij moet ik ook een persoon op de foto zetten. Laat ik nou helemaal alleen thuis te zijnDus das wel ff sh!t
Buurman of zo.
PeeWij schreef:Je kunt ook gebruik maken van een onzichtbaar persoon!
PeeWij schreef:yorick schreef:Nee niet bij de Fixet maar bij modern electronics,klootjong daaro
Nu kan ik er vanmiddag weer achteraan.
Heb je wel iets nuttigs te doen! Was trouwens gezellig zaterdagavond! Je hebt iets gemist!
Welshfanatic schreef:Okeee danNoujah, heb je je keus gemaakt
![]()
yorick schreef:PeeWij schreef:
Heb je wel iets nuttigs te doen! Was trouwens gezellig zaterdagavond! Je hebt iets gemist!
Als voorzitter had ik er idd wel bij moeten wezen maar volgens mij was het niet helemaal goed gegaan met het rondsturen van de uitnodigingen.
yorick schreef:Welshfanatic schreef:Okeee danNoujah, heb je je keus gemaakt
![]()
Nog niet helemaal zeker maar vind op het moment deze het mooist.
PeeWij schreef:Mooie adv Yorick. Ziet er strak uit!