zo bijgelezen maar t was niet zo interessant oohja! 't is echt slecht weer joh.. niet normaal &die kerel kan ook all we know is falling bestellen, yeeuy maar ik mag 't nu nog niet doen van me moeder ofzeu.. "ja wacht maar tot je verjaardag" da's like.. over 8 maanden pas?
omfg blauw en zebraprint das gaaaaaaaaaaaaf. <3 Mijnes is geel. <3 en ik heb ook nog 2 roze ergens liggen.. ja één in de badkamer, andere ben ik kwijt en ik had ook nog ergens een groene dacht ik =P
Carolienn_
Geplaatst: 10-02-09 16:48
haha yeah Rebecca heeft dezelfde kleur tandenborstel!
Vandaag in mijn klas was er iemand uitgezet had de leraar mij opgeschreven als verwijdert, ga daar dus mooi niet voor opdraaien hé
ik heb een 4.2 voor eh, hoe heet 't, gescheidenis en ik moet fakcing veel overschrijven.. Ben op 1/7e ongeveer, en al één A5 papier helemaal volgeschreven Ik ben zielig. En morgen natuurkunde so ! maar weetje we kregen gewoon strafwerk omdat we de cosmogirl (staat poster van Simple plan in <3) aan't lezen waren met ze 2'en.
Haha bij ons drijgen ze er altijd mee maar ze geven niets, jaa bij nederlands wel vaker maar dan vergeet ze te zeggen wat het strafwerk is dus maak ik nog niets
wtf man als ik bij frans wat vergeet; strafwerk bij latijn t zelfde. ofja valt tegenwoordig wel mee (anders kan ie me elke week strafwerk geven) bij AK is het om 8 uur melden (ook al x moeten doen) en naja.. anders strafwerk dus -_-'